Badania przeprowadzone na zlecenie AXE dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego brand podjął trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to, co pozwala im na wyrażanie siebie.
W tegorocznej odsłonie twórcy poszli o krok dalej, by zwiększyć autentyczność przekazu! Bohaterowie spotów zostali wybrani wśród fanów marki na Facebooku. Zwycięzcami zostali bezkompromisowi bracia – Konrad i Maciej, którzy wspólnie skonstruowali najszybszego dwusilnikowego dragstera na świecie.
Zobacz również
W rolę narratora w spocie wcielił się raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Za kreację i produkcję odpowiada DDB&Tribal Warszawa oraz Papaya. Kolejne filmy już wkrótce.
Poniżej możecie zobaczyć zeszłoroczne spoty marki, w których jest niesamowity ładunek pasji.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing