AXE w nowej kampanii stawia na autentyczność. Poznajcie historię dwóch braci i 2200 koni mechanicznych

AXE w nowej kampanii stawia na autentyczność. Poznajcie historię dwóch braci i 2200 koni mechanicznych
AXE to marka, która stawia na podkreślanie indywidualności i życie pełne pasji w zgodzie ze sobą. W zeszłym roku w kampanii brandu mogliśmy zobaczyć osoby, które wbrew lansowanym stereotypom i wzorcom, nie boją się realizować swoich pasji. Co marka przygotowała tym razem?
O autorze
0 min czytania 2017-08-25

Badania przeprowadzone na zlecenie AXE dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Dlatego brand podjął trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność i robić to, co pozwala im na wyrażanie siebie.

W tegorocznej odsłonie twórcy poszli o krok dalej, by zwiększyć autentyczność przekazu! Bohaterowie spotów zostali wybrani wśród fanów marki na Facebooku. Zwycięzcami zostali bezkompromisowi bracia – Konrad i Maciej, którzy wspólnie skonstruowali najszybszego dwusilnikowego dragstera na świecie.

W rolę narratora w spocie wcielił się raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Za kreację i produkcję odpowiada DDB&Tribal Warszawa oraz Papaya. Kolejne filmy już wkrótce.

Poniżej możecie zobaczyć zeszłoroczne spoty marki, w których jest niesamowity ładunek pasji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się