„Bags for life”: Tesco wykorzystuje torby zakupowe, by mówić o emocjach

„Bags for life”: Tesco wykorzystuje torby zakupowe, by mówić o emocjach
Tesco prezentuje kampanię „It's Not A Little Thing. It's Everything", która pokazuje, że jedzenie to coś więcej niż posiłek, to przede wszystkim emocje. W ramach akcji powstały specjalne torby zakupowe, które są nośnikami takich komunikatów jak „przepraszam" czy „kocham".
O autorze
1 min czytania 2025-02-04

W kampanii Tesco „It’s Not A Little Thing. It’s Everything” główną rolę odgrywa jedzenie. Sieć sklepów pokazuje, że posiłki towarzyszą nam w codziennych sytuacjach i emocjach, podkreślając ich związek z okazywaniem uczuć czy budowaniem relacji.

Przykładowe momenty, w których towarzyszy nam jedzenie pokazano w spocie promującym. Kampania ma na celu przypomnienie, że jedzenie to coś więcej niż tylko posiłek – to część naszego życia, która łączy nas z bliskimi i wpływa na nasze samopoczucie.

W ramach kampanii Tesco wprowadziło także limitowaną edycję toreb na zakupy z hasłami nawiązującymi do emocji, takimi jak „Laugh” (śmiech) czy „Party” (impreza). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. BBH London

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jeśli chodzi o jedzenie, każdy szczegół ma dla nas znaczenie, ponieważ wiemy, jaką rolę odgrywa w życiu naszych klientów. Nasza nowa kampania to odzwierciedla. Wierzymy, że wspaniałe danie zaczyna się od wysokiej jakości składników, czy to delikatnego steka, chrupiącej zieleniny czy soczystej kolby kukurydzy. Dla nas to nie drobnostka, to wszystko – mówi Murray Bisschop, dyrektor marketingu Tesco w Wielkiej Brytanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kampanię odpowiada agencja BBH London.

Kampania jest kontynuacją nowej strategii Tesco. Częścią wzmocnienia wizerunku marki była już kampania „ICONS”, w ramach której litery w nazwie sieci sklepów zastąpiono artykułami spożywczymi.

PS Lidl prezentuje torebkę inspirowaną croissantem

PS2 Auchan z okazji Światowego Dnia Zwierząt wprowadza wózki dla psów w kolejnych sklepach sieci