Liczba odsłon stron serwisów skupionych w linii „Zdrowie&Parenting” BAN to niemal 60,9 mln1. To najatrakcyjniejsza oferta na rynku.
W skład linii „Zdrowie&Parenting” sieci BAN wchodzą serwisy kategorii „Zdrowie i medycyna” Grupy Wirtualna Polska – lidera zestawienia tego segmentu w badaniu Megapanel PBI/Gemius pod względem liczby użytkowników, odsłon krajowych ogółem oraz odsłon krajowych mobilnych. Według wyników listopadowej fali Megapanelu należące do kategorii „Zdrowie i medycyna” serwisy GWP odwiedziło łącznie 4,72 miliona użytkowników (RU). Grupa WP została również liderem zasięgowym kategorii „Dzieci, rodzina”, notując 2,14 mln Real Users.
Zobacz również
Czołowe serwisy Grupy w tych kategoriach to: abcZdrowie.pl – portal pierwszego wyboru dla osób zainteresowanych zdrowiem i zdrowym stylem życia, z rewolucyjną usługą bezpłatnych pytań do lekarzy i specjalistów (ponad 0,55 mln udzielonych odpowiedzi na pytania pacjentów) oraz forum zdrowia z grupami wsparcia; Parenting.pl – nowoczesny serwis dla obecnych i przyszłych rodziców zainteresowanych wychowaniem i rozwojem dzieci, wyróżniający się aktywną społecznością użytkowników, rozbudowanym forum oraz katalogiem produktów dla mamy i dziecka.
Oferta BAN obejmuje trzy obszary: „Zdrowie&Parenting”, „Biznes”, „Lifestyle&Beauty”. Linia „Zdrowie&Parenting” została wprowadzona do oferty BAN po integracji sieci z NextWeb Media oraz Blomedia. Nowościami w ofercie są m. in.: innowacyjne formaty natywne (PowerContent), targetowanie w kontekstach tematycznych oraz rozwiązania Audience Extension (precyzyjne dotarcie do pacjentów z wykorzystaniem Big Data).
Serwisy, których powierzchnie monetyzowane są przez BAN to m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl, blogi Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl, Autokult.pl, Fotoblogia.pl, money.pl, biztok.pl, finanse.wp.pl, wyborcza.pl, linkedin.com, menshealth.pl, endomondo.com, abczdrowie.pl, gadżetomania.pl, autokult.pl. Łączny zasięg BAN to 13,4 RU i 314,6 mln PV*.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za sprzedaż oferty „Zdrowie&Parenting” odpowiada Beata Szczepańska ([email protected]).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*Megapanel Gemius/PBI (11.2015);