Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet

Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
Patrząc na ten filmik, można sobie zadać pytanie, czy w Dubaju faktycznie pojawiła się gigantycznych rozmiarów lalka Barbie? Mimo że to jedynie efekt wykorzystania technologii CGI, realizacja wyszła bardzo realistycznie.
O autorze
1 min czytania 2023-07-27

Zaglądając do sieci nie sposób nie odnieść wrażenia, że świat oszalał na punkcie RÓŻU. Różowe billboardy, przystanki i produkty to efekt nie tylko ogromnego budżetu, jaki przeznaczono na dzieło Grety Gerwig, ale także tego, że do trendu przyłączyły się marki. W naszym materiale zebraliśmy najciekawsze przykłady działań z obszaru OOH, digital, social media, a także wymieniamy produkty specjalne, które powstały przy okazji premiery Barbie. 

Jednak agencje kreatywne wciąż nas zaskakują nowymi realizacjami, które wpisują się w różowy trend. Tym razem jest to filmik przestawiający gigantycznych rozmiarów Barbie, która zaczyna wychodzić z pudełka ustawionego… tuż obok wieżowca Burj Khalifa. 

Wideo wygląda bardzo przekonująco i można się zastanawiać, czy faktycznie ktoś postanowił stworzyć olbrzymiego Barbie-robota. Jak się jednak okazuje, jest to jedynie efekt wykorzystania technologii CGI, ktora pozwoliła na stworzenie tak realistycznego wizerunku Barbie.

Zresztą sami zobaczcie ten 12-sekundowy klip, w którym Barbie prezentuje się w ikonicznym czarno-białym kostiumie kąpielowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Warto przy okazji wspomnieć, że film Grety Gerwig to hit sprzedażowy. Z danych box office wynika, że w weekend otwarcia film o Barbie zarobił 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w samych tylko USA i Kanadzie. Na całym świecie film zarobił już 356,3 mln dolarów. 

PS Billboardy 3D – jak marki wyróżniają się dzięki cyfrowej reklamie zewnętrznej?

Cyfrowe billboardy 3D zyskują coraz większe znaczenie w świecie reklamy zewnętrznej. Jak nowoczesną technologię wykorzystują marki i gdzie możemy spotkać „ożywione” reklamy? Prezentujemy przegląd najciekawszych trójwymiarowych billboardów z ostatnich miesięcy.

PS 2 Toyota z nową aplikacją AR umożliwiającą przejazd SUV-em Land Cruiser J300

Rozwiązanie pozwala na przejazd w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) najnowszym flagowym SUV-em japońskiego producenta.