Zaglądając do sieci nie sposób nie odnieść wrażenia, że świat oszalał na punkcie RÓŻU. Różowe billboardy, przystanki i produkty to efekt nie tylko ogromnego budżetu, jaki przeznaczono na dzieło Grety Gerwig, ale także tego, że do trendu przyłączyły się marki. W naszym materiale zebraliśmy najciekawsze przykłady działań z obszaru OOH, digital, social media, a także wymieniamy produkty specjalne, które powstały przy okazji premiery Barbie.
Jednak agencje kreatywne wciąż nas zaskakują nowymi realizacjami, które wpisują się w różowy trend. Tym razem jest to filmik przestawiający gigantycznych rozmiarów Barbie, która zaczyna wychodzić z pudełka ustawionego… tuż obok wieżowca Burj Khalifa.
Zobacz również
Wideo wygląda bardzo przekonująco i można się zastanawiać, czy faktycznie ktoś postanowił stworzyć olbrzymiego Barbie-robota. Jak się jednak okazuje, jest to jedynie efekt wykorzystania technologii CGI, ktora pozwoliła na stworzenie tak realistycznego wizerunku Barbie.
Zresztą sami zobaczcie ten 12-sekundowy klip, w którym Barbie prezentuje się w ikonicznym czarno-białym kostiumie kąpielowym.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warto przy okazji wspomnieć, że film Grety Gerwig to hit sprzedażowy. Z danych box office wynika, że w weekend otwarcia film o Barbie zarobił 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w samych tylko USA i Kanadzie. Na całym świecie film zarobił już 356,3 mln dolarów.
PS Billboardy 3D – jak marki wyróżniają się dzięki cyfrowej reklamie zewnętrznej?
Cyfrowe billboardy 3D zyskują coraz większe znaczenie w świecie reklamy zewnętrznej. Jak nowoczesną technologię wykorzystują marki i gdzie możemy spotkać „ożywione” reklamy? Prezentujemy przegląd najciekawszych trójwymiarowych billboardów z ostatnich miesięcy.
PS 2 Toyota z nową aplikacją AR umożliwiającą przejazd SUV-em Land Cruiser J300
Rozwiązanie pozwala na przejazd w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) najnowszym flagowym SUV-em japońskiego producenta.