Bartek Kotowicz to head of brand development w Semcore i założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Z Bartkiem rozmawiamy m.in. o tym, czym jest branding i jak jest obecnie postrzegany, a także o tym, jaką rolę w marketingu pełni design i projektowanie.
Zobacz również
– Branding to proces ścierania się trzech płaszczyzn. Ambicji twórców, właścicieli, managementu. Możliwości biznesowych, ale także możliwości danej kategorii rynkowej i samego rynku, czy też kultury konsumentów w danym kraju. A także potrzeby odbiorców, czyli tego, co z jednej strony twórcy marki chcieliby przekazać i co mogą zrobić, a z drugiej strony tego, czego odbiorcy chcą – mówi Bartek Kotowicz.
Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
NPS pomaga nam zmierzyć lojalność klientów. Dzięki temu wiemy, jak bardzo skłonni są do rekomendowania naszej marki innym osobom. W ten sposób możemy stworzyć naturalnych ambasadorów marki i wykorzystać USG. Jak działa NPS?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Jak prowadzić marketing B2B? Trzeba być autentycznym, mieć spójną komunikację, jasne wartości i value proposition i stawiać na… agile.
- Komunikacja, marketing i PR w branży IT przeszły dość solidną zmianę. Te nie są już zmaskulinizowane i skoncentrowane wokół geeków. A drugie skrzypce gra jeszcze technologia, która zmienia sposoby dotarcia do klientów czy potencjalnych pracowników. Jak zmienia się PR w IT?
Słuchaj podcastu NowyMarketing