TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu

Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu
Czym dokładnie jest branding i jak jego znaczenie zmieniło się na przestrzeni lat? Czy rola designu i projektowania w marketingu jest niedoceniana?
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Bartek Kotowicz to head of brand development w Semcore i założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Z Bartkiem rozmawiamy m.in. o tym, czym jest branding i jak jest obecnie postrzegany, a także o tym, jaką rolę w marketingu pełni design i projektowanie.

– Branding to proces ścierania się trzech płaszczyzn. Ambicji twórców, właścicieli, managementu. Możliwości biznesowych, ale także możliwości danej kategorii rynkowej i samego rynku, czy też kultury konsumentów w danym kraju. A także potrzeby odbiorców, czyli tego, co z jednej strony twórcy marki chcieliby przekazać i co mogą zrobić, a z drugiej strony tego, czego odbiorcy chcą – mówi Bartek Kotowicz.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się