Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu

Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu
Czym dokładnie jest branding i jak jego znaczenie zmieniło się na przestrzeni lat? Czy rola designu i projektowania w marketingu jest niedoceniana?
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Bartek Kotowicz to head of brand development w Semcore i założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Z Bartkiem rozmawiamy m.in. o tym, czym jest branding i jak jest obecnie postrzegany, a także o tym, jaką rolę w marketingu pełni design i projektowanie.

– Branding to proces ścierania się trzech płaszczyzn. Ambicji twórców, właścicieli, managementu. Możliwości biznesowych, ale także możliwości danej kategorii rynkowej i samego rynku, czy też kultury konsumentów w danym kraju. A także potrzeby odbiorców, czyli tego, co z jednej strony twórcy marki chcieliby przekazać i co mogą zrobić, a z drugiej strony tego, czego odbiorcy chcą – mówi Bartek Kotowicz.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się