Projekty realizowane wspólnie z Grupą Serviceplan, za które odpowiada Bartłomiej Kamiński, to jeden z czterech strategicznych kierunków rozwoju całego Group One. Współpraca z międzynarodowym partnerem realizuje cele biznesowe, ale i przepływ wiedzy oraz know-how pomiędzy wszystkimi rynkami, na których obecna jest Grupa Serviceplan i będący jego częścią Mediaplus International, największa w Europie niezależna sieć agencji mediowych. W jej skład wchodzą także należące do Group One agencje Mediaplus Warsaw oraz Mediaplus Prague.
Bartłomiej Kamiński jako head of Mediaplus International w strukturach Group One odpowiada za zarządzanie międzynarodowymi projektami new business, rozwój agencji Mediaplus na rynkach międzynarodowych, integrację know-how, innowacji oraz narzędzi Group One z grupą Serviceplan, oraz pełni rolę business relations facilitatora.
Zobacz również
Bezpośrednie zarządzanie spółką Mediaplus przechodzi w ręce Kamila Wiszowatego.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Group One
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]