Zadaniem nowej identyfikacji wizualnej jest zarówno podkreślenie pierwotnego ducha marki jak i nadanie jej nowej jakości.
Pierwsze logo Barwy powstało prawie 70 lat temu i od samego początku symbolem firmy jest papuga. W nowej identyfikacji wizualnej Barwa zachowuje dotychczasowy sens znaku, jednak jego forma uległa wyraźnej zmianie. Zaprezentowane logo składa się z sygnetu nawiązującego do tradycyjnego symbolu papugi oraz logotypu Barwa Cosmetics.
Zobacz również
Prace nad nową identyfikacją wizualną są naturalnym efektem przemian, które zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat – krakowska Barwa stale rozwija nowe kanały sprzedaży i poszerza portfolio produktów. Zastosowanie w logotypie dopisku „Cosmetics” jest dyktowane dynamicznym rozwojem działalności eksportowej firmy, która prowadzi sprzedaż swoich produktów w Europie oraz na Bliskim Wschodzie.
Zmiana logo wiąże się także z koniecznością uporządkowania oraz odświeżenia identyfikacji wizualnej Barwy. Nowy znak to pierwszy etap tego procesu. W niedalekiej przyszłości Firma planuje zmiany wizualne poszczególnych serii produktów – efekty tych prac już niebawem można będzie oglądać na półkach drogerii.
Projekt logo oraz nowej identyfikacji wizualnej opracował Dział Marketingu Barwy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing