TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Barwa z nowym logo

W styczniu 2018 roku krakowska firma Barwa zaprezentowała nowe logo oraz identyfikację wizualną. Znak nawiązuje do tradycji firmy, ale jego wprowadzenie podkreśla także przemiany, które zaszły w przedsiębiorstwie w ostatnich latach.
O autorze
1 min czytania 2018-02-05

Zadaniem nowej identyfikacji wizualnej jest zarówno podkreślenie pierwotnego ducha marki jak i nadanie jej nowej jakości.

Pierwsze logo Barwy powstało prawie 70 lat temu i od samego początku symbolem firmy jest papuga. W nowej identyfikacji wizualnej Barwa zachowuje dotychczasowy sens znaku, jednak jego forma uległa wyraźnej zmianie. Zaprezentowane logo składa się z sygnetu nawiązującego do tradycyjnego symbolu papugi oraz logotypu Barwa Cosmetics.

Prace nad nową identyfikacją wizualną są naturalnym efektem przemian, które zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat – krakowska Barwa stale rozwija nowe kanały sprzedaży i poszerza portfolio produktów. Zastosowanie w logotypie dopisku „Cosmetics” jest dyktowane dynamicznym rozwojem działalności eksportowej firmy, która prowadzi sprzedaż swoich produktów w Europie oraz na Bliskim Wschodzie.

Zmiana logo wiąże się także z koniecznością uporządkowania oraz odświeżenia identyfikacji wizualnej Barwy. Nowy znak to pierwszy etap tego procesu. W niedalekiej przyszłości Firma planuje zmiany wizualne poszczególnych serii produktów – efekty tych prac już niebawem można będzie oglądać na półkach drogerii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt logo oraz nowej identyfikacji wizualnej opracował Dział Marketingu Barwy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się