Działania całoroczne zakładają współpracę z Beatą Śniechowską, szefową kuchni, zwyciężczynią drugiej edycji programu MasterChef oraz Gawłem Czajką, influencerem kulinarnym, który często prezentuje swoje przepisy w programie „Dzień Dobry TVN”.
Dotychczasowe działania wokół Łaciatej podkreślały wysoką jakość produktu, na 100%. Teraz marka poszła o krok dalej, bardziej koncentrując się na komunikowaniu doznań zmysłowych i emocji towarzyszących jedzeniu. Esencją nowego kierunku strategicznego jest claim: Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami.
Wiosenno-letnie działania zakładają emisję spotu TV w kanałach TVN, Polsat, TVP oraz kampanię w Internecie i aktywację konsumencką „Dania do pokochania”.
W ramach współpracy ambasadorskiej z marką Łaciata Beata Śniechowska przygotowuje video-przepisy do Social Mediów, a w czerwcu w jednej z jej restauracji odbędzie się event, podczas którego goście – influencerzy będą mogli delektować się przygotowanymi przez nią daniami.
W jesiennej odsłonie kampanii zobaczymy popisy kulinarne Gawła Czajki na Youtube i innych platformach socialowych. Przez cały rok prowadzone będą także działania DOOH, content-marketingowe i kampanie odsłonowe w sieci.
Za strategię komunikacji, kreację i przygotowanie nowej strony internetowej odpowiada agencja Washing Machine, a za strategię mediową i zakup mediów agencja mediowa Sales & More. Obie firmy wspólnie nadzorują działania kampanijne. Spoty reklamowe wyprodukowała Flota Filmowa. Ze strony Mlekpolu opiekę nad kampanią sprawuje Katarzyna Skrodzka, manager marki.
Hubem spinającym działania marki Śmietana Łaciata jest witryna internetowa.
Więcej o agencjach Washing Machine i Sales & More:
Artykuł powstał we współpracy z agencją Washing Machine
Zdjęcia: mat. pras.