Spot jest przedstawiony jako bajka, która przenosi odbiorców do sytuacji, z którymi gwiazdy kampanii zmagały się w młodości. Presja otoczenia, rodziców, stres, zastraszanie. Jednak widzimy w nim coś więcej, siłę, wytrwałość i niesamowity sukces.
Kampania została ubrana w piękną bajkę o sukcesie i mierzeniu się z hałasem za pomocą nowych słuchawek Beats By Dre! Nie ma co, nas spot zainspirował do pokonywania wewnętrznych barier!
Zobacz również
Za przygotowanie reklamy odpowiada agencja JohnXHannes z Nowego Jorku. Tłem muzycznym spotu jest piosenka „Don’t Tell Me” Ruela.
PS
BMW ciągle mocno pracuje nad ulepszaniem swoich modeli, ale nie zapomina o swoich użytkownikach. Niedawno, wraz z premierą nowego sedana, marka opowiedziała piękną historię, z której każdy może czerpać siłę. Marka mówi jedno: nie poddawajcie się i walczcie do końca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Neymara mieliśmy już przyjemność zobaczyć w reklamie marki
PS3
Muzyka jest wśród nas niezależnie od tego, czy słuchamy jej przez słuchawki, w samochodzie czy na cały regulator. W zeszłym roku YouTube promował swoją aplikacją Youtube Music, do której stworzona została kampania, stawiająca przed nami pytanie “Co mówi o Tobie muzyka, której słuchasz?”.
PS4
Znany ze swoich pomysłowych teledysków zespół OK Go postanowił po raz kolejny zadziwić widzów. Tym razem zespół wykorzystał w tym celu aż 567 drukarek.