„Beauty For Every Eye”: elf Cosmetics i pływaczka Anastasia Pagonis tworzą serię kosmetyków dla osób niewidomych

„Beauty For Every Eye”: elf Cosmetics i pływaczka Anastasia Pagonis tworzą serię kosmetyków dla osób niewidomych
Marka elf Cosmetics oraz mistrzyni świata w pływaniu niewidomych, Anastasia Pagonis, wprowadzają na rynek limitowaną edycję zestawu produktów z funkcją ułatwiającą poznanie kosmetyków osobom niewidomym oraz słabowidzącym.
O autorze
1 min czytania 2024-08-13

Marka elf Cosmetics podjęła współpracę z mistrzynią świata w pływaniu dla niewidomych – Anastasią „Tas” Pagonis. Sportsmenka pomogła marce kosmetycznej w opracowaniu specjalnego zestawu produktów dla społeczności niewidomych oraz słabowidzących.

Zestaw nazywa się „Beauty For Every Eye” i zawiera trzy ulubione produkty pływaczki, czyli tusz do rzęs, błyszczącą pomadkę do ust i podkład z SPF. Każdy produkt posiada kod QR, pod którym kryje się nagranie audio autorstwa Pagonis, opisujące dany kosmetyk oraz wskazówki dotyczące wykończenia i aplikacji.

– „Tas” pokazuje piękną magię, która pojawia się, gdy ludzie akceptują siebie, rzucają wyzwanie etykietom i postrzegają bariery jako kamienie milowe. Ona na nowo definiuje nieograniczoność. Jesteśmy w trakcie podróży, aby uczynić piękno jeszcze bardziej dostępnym dla każdego oka, ust i twarzy. „Tas” nadal jest naszą inspiracją, buduje głębsze więzi z naszą społecznością i pokazuje, że wszystko jest możliwe dla elfów – mówi Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu, elf Beauty.

– Jestem podekscytowana współpracą z elf, marką, która naprawdę ceni pozytywność, inkluzywność i dostępność. Razem podejmujemy kroki, aby zapewnić, że branża kosmetyczna jest przyjazna i inspirująca dla osób o różnych możliwościach – powiedziała Pagonis.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Inkluzywny pokaz podczas Copenhagen Fashion Week 2024. Na wybiegu wystąpiła niewidoma modelka

Podczas Copenhagen Fashion Week 2024, w pokazie mody marki Sinéad O’Dwyer, wystąpiła niewidoma modelka.

PS2 Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę

Marka kosmetyczna The Ordinary chce, by jej komunikacja była prosta i opierała się na nauce. W związku z tym rezygnuje ze współpracy z celebrytami w kampaniach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się