Odzieżowy brand Cropp należący do grupy LPP startuje kampanię #BecomeUnfollowed, która powstała na przekór kultowi lajków i presji dopasowania do trendów w social mediach. W przekazie akcji pojawiają się takie wezwania, jak: „Żyj po swojemu”, „Działaj na własnych zasadach”, „Nie bój się był nieidealnym”.
Głównym elementem kampanii jest wideo, w którym dwoje młodych ludzi sprzeciwia się konieczności ciągłej obecności w mediach społecznościowych. To jednak nie wszystko, bowiem w mediach społecznościowych akcja koncentruje się również na hasztagu #wearecropp. W ten sposób Cropp zachęca followersów do publikowania i oznaczania naturalnych zdjęć – bez makijażu, bez blichtru, bez walki o atencję. Wszystko zgodnie z zasadą: „Don’t wait for approval. Don’t look for likes. Be yourself”.
Cel jest prosty: chodzi o przesunięcie ciężaru komunikacyjnego z internetowej, na pozór idealnej rzeczywistości – w stronę autentyczności i narracji, która naprawdę rezonuje z generacją Y i Z. Marka Cropp stawia tezę: młodzi ludzie są już zmęczeni wyidealizowanymi obrazkami, które na co dzień napotykają w feedach. Za kreację odpowiada wewnętrzny zespół marki (CroppTV).