Wyobraź sobie, że nikt nie ocenia Twojego wyglądu, wieku, ani Twojej tożsamości płciowej — co czujesz? Tak właśnie powinna wyglądać codzienność w miejscu pracy, wolna od wszystkich podziałów. Według badań SW Research przygotowanych na zlecenie LB Medical ryzyko wykluczenia zawodowego jest najwyższe w przypadku osób starszych i osób z niepełnosprawnościami. Z kolei Kodeks Pracy nie reguluje przepisów związanych z wyglądem czy strojem w środowisku zawodowym. W kampanii kulturowej BEYOND LABELS marka ANIA KRUK zachęca do dyskusji i otwartości w dzieleniu się doświadczeniami zawodowymi.
Każdy z nas jest unikatowy i to właśnie różnorodność jest nieocenionym wkładem w środowisko zawodowe. BEYOND LABELS to kampania, która nie powstałaby, gdyby nie doświadczenia i historie trzech osób. Choć każda z nich mierzy się w życiu z różnymi formami społecznych ograniczeń — niepełnosprawność, dojrzały wiek, ocena wyglądu — to łączy je wiara w siebie, która obala schematy. Wywiady z bohaterami, które zostały zrealizowane w ramach kampanii, pozwalają nie tylko dostrzec więcej, ale przede wszystkim zmierzyć się z niewidzialnymi barierami. W tych krótkich formach wideo poznajemy ludzi, którzy niezależnie od tego kim i jacy są, realizują się w życiu zawodowym, podążają za pasjami i ambicjami.
Zobacz również
Kolejny raz ANIA KRUK w swoich kampaniach kulturowych porusza tematy społeczne, które są stałym elementem komunikacji. Choć marka nie jest ekspertem i ma jeszcze wiele do poprawy, to BEYOND LABELS daje możliwość przekraczania kolejnych barier i szansę do nauki. To jeszcze większa motywacja do zaangażowania się w potrzeby innych.
Kampanię swoim udziałem wzmocni także marka OLX Praca, rynkowy ekspert wspierający zarówno poszukujących pracy jak i pracodawców. Jej wieloletnie doświadczenie w łączeniu ze sobą obu stron i największa w kraju baza ofert pracy pozwalają zrozumieć rynek, który mimo wielu wyzwań w ostatnich latach nieustannie otwarty jest na wszystkich pracowników. W komunikacji BEYOND LABELS nie zabraknie danych z opublikowanego niedawno raportu “Srebrne talenty na rynku pracy”, który podkreśla wagę najstarszego i aktywnego zawodowo pokolenia.
Wspólne działania ANIA KRUK i OLX Praca mają stać się przyczynkiem do dyskusji o otwartości i akceptacji różnorodności na rynku pracy, o tworzeniu inkluzywnego środowiska zawodowego i pomóc w zrozumieniu, że każdy – niezależnie od tego kim jest – ma prawo realizować swoje zawodowe pasje i ambicje.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Kampania ta to głos wsparcia i dodanie odwagi wszystkim, którzy tego potrzebują. By uwierzyli w swoje możliwości i akceptowali siebie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Visual concept: Paula Mosiek (ANIA KRUK Jewellery)
Photo: Klaudia Kocielska (ANIA KRUK Jewellery)
Contents: Julia Polkowska (ANIA KRUK Jewellery)
Photo assistant: Patryk Królikowski (ANIA KRUK Jewellery)
Video: Mome.pl
Scenography: AKE ZORN
Stylist: Marina Ślusarczyk
Makeup: Krzysztof Szambelan