Pierwszy sezon podcastu „Halo, tu bank” składa się z 5 odcinków, w których poruszono kluczowe zagadnienia dotyczące celów zrównoważonego rozwoju:
- jedzenie i woda
- czysta energia
- odpowiedzialny pracodawca i świadomy pracownik
- produkcja i konsumpcja
- środowisko naturalne
Podcast prowadzi Przemysław Białkowski – dziennikarz ekologiczny. Jego gośćmi są przedstawiciele firm oraz eksperci w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Pierwszy odcinek miał premierę 6 marca 2023 r., kolejne będą pojawiać się co 2 tygodnie.
Zobacz również
– W pierwszym sezonie mówimy o zrównoważonym rozwoju, ponieważ to jeden z filarów strategii Banku Gospodarstwa Krajowego. To dla nas ważny temat, dlatego budujemy świadomość i uczymy, jak zaspokajać potrzeby współczesnych społeczeństw, bez ograniczania możliwości rozwoju przyszłych pokoleń. Dodatkowo, chcemy dotrzeć z podcastem do osób niedowidzących czy niemych i głuchoniemych. To wpisuje się w Rok Dostępności, jaki teraz obchodzimy w banku – mówi Jolanta Wiewióra, dyrektor zarządzająca pionem HR i komunikacji w BGK.
„Halo, tu bank” to pierwszy podcast firmowy, który przetłumaczono na polski język migowy. Projekt angażuje do udziału w serii wyzwań poświęconych zrównoważonemu rozwojowi. Odbiorcy, po emisji każdego odcinka, mogą wziąć udział w konkursie na stronie www.halotubank.pl. Aby grać o nagrody, należy udzielić odpowiedzi na dwa pytania. Pierwsze dotyczy tematu odcinka, drugie – celów zrównoważonego rozwoju.
Podcastu można posłuchać na platformach Spotify, Google Podcast, Apple Podcasts, w aplikacji Empik Go oraz na YouTube:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegóły znajdują się na stronie: www.halotubank.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing