BGK stworzył podcast w języku migowym „Halo, tu bank”

„Halo, tu bank” to autorski projekt Banku Gospodarstwa Krajowego, który uczy o zrównoważonym rozwoju i angażuje społeczność do udziału w wyzwaniach w tym temacie. Pierwszy podcast firmowy przetłumaczony na polski język migowy.
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Pierwszy sezon podcastu „Halo, tu bank” składa się z 5 odcinków, w których poruszono kluczowe zagadnienia dotyczące celów zrównoważonego rozwoju:

  • jedzenie i woda
  • czysta energia
  • odpowiedzialny pracodawca i świadomy pracownik
  • produkcja i konsumpcja
  • środowisko naturalne

Podcast prowadzi Przemysław Białkowski – dziennikarz ekologiczny. Jego gośćmi są przedstawiciele firm oraz eksperci w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Pierwszy odcinek miał premierę 6 marca 2023 r., kolejne będą pojawiać się co 2 tygodnie.

– W pierwszym sezonie mówimy o zrównoważonym rozwoju, ponieważ to jeden z filarów strategii Banku Gospodarstwa Krajowego. To dla nas ważny temat, dlatego budujemy świadomość i uczymy, jak zaspokajać potrzeby współczesnych społeczeństw, bez ograniczania możliwości rozwoju przyszłych pokoleń. Dodatkowo, chcemy dotrzeć z podcastem do osób niedowidzących czy niemych i głuchoniemych. To wpisuje się w Rok Dostępności, jaki teraz obchodzimy w banku – mówi Jolanta Wiewióra, dyrektor zarządzająca pionem HR i komunikacji w BGK.

„Halo, tu bank” to pierwszy podcast firmowy, który przetłumaczono na polski język migowy. Projekt angażuje do udziału w serii wyzwań poświęconych zrównoważonemu rozwojowi. Odbiorcy, po emisji każdego odcinka, mogą wziąć udział w konkursie na stronie www.halotubank.pl. Aby grać o nagrody, należy udzielić odpowiedzi na dwa pytania. Pierwsze dotyczy tematu odcinka, drugie – celów zrównoważonego rozwoju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcastu można posłuchać na platformach Spotify, Google Podcast, Apple Podcasts, w aplikacji Empik Go oraz na YouTube:

Szczegóły znajdują się na stronie: www.halotubank.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się