fot. screen TikTok
Od czasu opublikowania przez Krzysztofa Stanowskiego filmu związanego z historią Natalii Janoszek minął już miesiąc. Celebrytka dotychczas nie odpowiedziała na stawiane jej w nagraniu zarzuty. Falę milczenia przerwała jednak… sieć sklepów Biedronka.
Zobacz również
W czwartek, 24 sierpnia br., Biedronka opublikowała na TikToku nowy spot reklamowy, który przedstawia kobietę opowiadającą o tym, że udało jej się zagrać w filmie „Pork Curry Wurst”. Dodaje przy tym, że „poznała światowe gwiazdy”, ale niestety „nie miała czasu ich dokładnie poznać”, bo „przygotowywała się do wielkiej roli”.
Nietypowa reklama dotyczy niemieckich produktów dostępnych w sklepach sieci.
Już sam wstęp sprawia, że kreacja odnosi się do wypowiedzi Natalii Janoszek. Chodzi na przykład o takie elementy jak tytuł filmu „Pork Curry Wurst”, który przypomina produkcję wspominaną przez Janoszek, czyli „Chicken Curry Law”. Pojawia się również nawiązanie do wyjazdu na festiwal filmowy w Cannes (w spocie Biedronki, festiwal w Curry).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Internauci, w komentarzach pod filmem, nie mają wątpliwości, że Biedronka sparodiowała postać celebrytki, jednak sieć sklepów nie potwierdza, by była to inspiracja. W środę, 30 sierpnia br., nagranie miało już ponad 32 tysiące polubień oraz 3 miliony wyświetleń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Aubrey Plaza parodiuje reklamy mleka roślinnego w kampanii od MilkPEP
W najnowszej kampanii MilkPEP, gwiazda serialu „Biały Lotos” promuje markę Wood Milk, która produkuje mleko z drzew. Reklama stanowi parodię roślinnych alternatyw mleka.
PS2 Druga część GTA w wykonaniu Wisły Płock. Klub piłkarski ponownie odtwarza klimat kultowej gry
Klub kolejny raz stworzył zabawne wideo z udziałem Piotra Tomasika, który w 2022 roku ponownie został piłkarzem Wisły Płock na kolejny sezon. W 2021 roku ta informacja została przedstawiona w mediach w zabawnym 2-minutowym filmie, w którym piłkarz wcielał się w rolę bohatera popularnej gry GTA.