Big Picture powiększa skład teamu PR korporacyjnego. Maria Dmitriuk awansuje w zespole lifestyle

Ostatnie tygodnie przyniosły zmiany osobowe w zespole Big Picture. Do teamu komunikacji korporacyjnej na stanowisko PR consultanta dołączyła Paula Kowalcze oraz Aleksandra Grądzka w roli junior PR consultanta. W teamie lifestyle Maria Dmitriuk awansowała na junior PR consultanta.
O autorze
1 min czytania 2022-03-16

zdj. od lewej: Paula Kowalcze, Aleksandra Grądzka, Maria Dmitriuk.

Do zespołu komunikacji korporacyjnej, prowadzonego przez Alicję Górkę-Pruszczak dołączyły nowe osoby – Paula Kowalcze oraz Aleksandra Grądzka. Swoimi kompetencjami wzmacniają dział w obsłudze kluczowych klientów, m.in. Reckitt, InPost, Mondelez Polska. 

Paula Kowalcze z branżą PR związana od czasu studiów. Przez 6 lat pracowała w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS, najpierw jako specjalistka ds. PR, potem jako kierownik centrum prasowego i komunikacji wewnętrznej. Odpowiadała tam za promocję ekspertów uczelni, badań naukowych oraz projektów z pogranicza designu i biznesu. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. 

Aleksandra Grądzka na stanowisku junior PR consultanta wspiera zespół w obsłudze m.in. Mondelez Polska, Reckitt oraz Faurecia. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w Warszawie.  Swoją zawodową przygodę z PR-em zaczęła w 2020 roku, pracując dla takich marek jak Nestle, Bayer i Carolina Medical Center. Wcześniej rozwijała swoje umiejętności z zakresu marketingu i public relations odbywając dwa interesujące staże w Fundacji Digital Poland i Aria Private Equity.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany w agencji nie ominęły zespołu lifestyle, gdzie Maria Dmitriuk z początkiem lutego awansowała na stanowisko junior PR consultanta. Maria wspiera Big Picture w projektach lifestylowych, takich jak Rituals, Super-Pharm czy współpraca z markami luksusowymi L’Oréal Polska. Jej silną kompetencją jest praca z markami beauty oraz influencer marketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing