TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Billboard 3D rodem z horroru. Netflix promuje serial „Resident Evil”

Billboard 3D rodem z horroru. Netflix promuje serial „Resident Evil”
Przechodnie na Times Square mogli zobaczyć kolejny trójwymiarowy billboard Netflixa. Tym razem z cyfrowego ekranu „uwolnił się” Licker – upiorna postać z nowego serialu „Resident Evil”.
O autorze
1 min czytania 2022-07-15

fot. twitter.com/Netflix

14 lipca na platformie Netflix miała miejsce premiera serialu „Resident Evil” opartego na kultowej grze wideo z 1996 roku. Akcja horroru rozgrywa się 14 lat po tym, jak śmiercionośny wirus T spowodował globalną apokalipsę. Choć po kilkunastu godzinach od premiery serial spotyka się raczej z mieszanymi opiniami, zjawiskowa kampania Netflixa budzi spore zainteresowanie w sieci.

Promując najnowszą adaptację gry, gigant streamingowy zamieścił w sercu Nowego Jorku trójwymiarowy billboard, z którego „wyskakuje” realistyczny potwór z uniwersum „Resident Evil”.

Efektowna animacja opracowana przez Tippet Studio przedstawia Lickera – zmutowanego człowieka z wielkimi zębami i długim językiem. Postać, uderzając pazurami o szyby, w ciągu kilkunastu sekund wydostaje się ze szklanej klatki i „atakuje” przechodniów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To już kolejna kampania Netflixa, która wykorzystuje trójwymiarowe billboardy. Dzięki podobnej technologii na budynkach Nowego Jorku i Bangkoku „przemieszczały się” Myriapody, czyli potwory z serialu „Wiedźmin”. Promując serial „All of Us Are Dead”, gigant streamingowy wypuścił na ulice jednego z miast Tajlandii szkolny autobus wyposażony w duże ekrany LED. Oczom kierowców i przechodniów ukazały się krwawe sceny z udziałem trójwymiarowych zombie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z kolei spacerujący nad Times Square trójwymiarowy Darth Vader to część kampanii Disney+. Serwis streamingowy również postanowił zareklamować swoją najnowszą produkcję za pomocą cyfrowych ekranów, które skutecznie przyciągają uwagę tysięcy odbiorców – zarówno na żywo, jak i w mediach społecznościowych.