Nowa produkcja osadzona w uniwersum „Star Wars” zadebiutowała w Stanach Zjednoczonych na Disney+ już 27 maja. Tuż po emisji kilku odcinków, serwis streamingowy postawił na ciekawą promocję serialu, której głównym bohaterem stał się Darth Vader.
Na ogromnym billboardzie na Times Square pojawiła się trójwymiarowa postać nerwowo przemieszczająca się nad przechodniami. Na ekranie LED widać, jak Darth Vader przeciąga po ziemi czerwony miecz świetlny, wokół którego pojawiają się iskry i kłęby dymu. Po chwili postać z falującą czarną peleryną znika za wrotami swojej komnaty.
Zobacz również
Trójwymiarowa aktywacja powstała w ramach współpracy OLEDSpace z firmą Industrial Light & Magic założoną przez reżysera George’a Lucasa, zajmującą się specjalnymi efektami wizualnymi.
Akcja „Obi-Wan Kenobi” rozgrywa się 10 lat po wydarzeniach z filmu „Gwiezdne Wojny: część III – Zemsta Sithów”. Polscy fani „Star Wars” na serial muszą poczekać jednak nieco dłużej. „Obi-Wan Kenobi” będzie dostępny w naszym kraju tuż po premierze platformy Disney+, czyli od 14 czerwca.
PS #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Billboardy z ekranami LED prezentujące hiperrealistyczne animacje to angażująca forma promocji marek, które starają się na nowo przykuć uwagę widzów. Po takie rozwiązanie sięgnął również Netflix, „wypuszczając” na ulice wielkich miast potwory z serialu „Wiedźmin”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing