TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogromne potwory skaczące po budynkach, czyli kampania promująca drugi sezon „Wiedźmina”

Ogromne potwory skaczące po budynkach, czyli kampania promująca drugi sezon „Wiedźmina”
Z okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina” Netflix zdecydował się na niezwykłą promocję serialu z udziałem gigantycznych Myriapodów zamkniętych w świątecznych dekoracjach i biegających po budynkach największych miast na świecie.
O autorze
1 min czytania 2021-12-23

17 grudnia miała miejsce, wyczekiwana przez fanów na całym świecie, premiera drugiego sezonu serialu o Geralcie z Rivii. Kontynuacja „Wiedźmina” to kolejna dawka potworów, z którymi zmierzy się główny bohater. Jednym z kluczowych stworów jest Myriapod – postać przypominająca ogromną stonogę. Właśnie ją Netflix postanowił włączyć do swojej najnowszej globalnej kampanii.

We współpracy z agencją The Network stworzono olbrzymie stwory, które pojawiły się w najbardziej zatłoczonych miastach na świecie, przyciągając uwagę tysięcy przechodniów.

Na Times Square pojawiła się animacja, na której stwór „rozbił” szybę i wymachiwał wielkimi odnóżami w kierunku obserwatorów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Bangkoku trójwymiarowy Myriapod przemieszczał się po gigantycznych ekranach LED umieszczonych na budynkach. Z kolei w centrum Glasgow, Vigo czy Nowego Jorku pośród świątecznych dekoracji pojawiły się ogromne śnieżne kule, w których – zamiast reniferów czy bałwanów – zostały umieszczone potwory.

Wielkie stwory rodem z serialu zaskoczyły również mieszkańców Rosji, Niemiec, Włoch, Argentyny, Danii i Holandii. Netflix w wielu miastach na moment zastąpił ciepły, świąteczny nastrój klimatem grozy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Wraz z pojawieniem się drugiego sezonu Wiedźmina w internecie zawrzało. Obok pozytywnych opinii pojawiają się też głosy za odsunięciem z produkcji serialu showrunnerki, Lauren Schmidt Hissrich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Niemałą popularność w sieci zyskała także polska kampania promująca serial z udziałem Michała Żebrowskiego i Dawida Podsiadły jako psychofana serialu.

PS 3
Billboardy z ekranami LED to rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców. Trójwymiarowy, wyskakujący lew, ogromny wieloryb czy kot w centrum miasta to niektóre z przykładów reklamy 3D.