Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Biznes, który oprócz pieniędzy daje nadzieję i pewność siebie chorym kobietom

Biznes, który oprócz pieniędzy daje nadzieję i pewność siebie chorym kobietom
Zastanawiałeś się, jak swój pomysł przekuć w dochodowy biznes? Jasne, każdy kiedyś się zastanawiał, ale jak przekuć straszną tragedię w biznes, który będzie nie tylko przynosił pieniądze, ale dawał nadzieję i pewność siebie innym?
O autorze
1 min czytania 2017-06-27

fot. themighty.com

We wszystkich kobiecych pismach, ale także na forach internetowych i portalach plotkarskich znajdziemy porady mówiące, że seksowna bielizna potrafi dodać pewności siebie, nawet jeśli nikt oprócz nas samych jej nie widzi. Jednak, czy po przejściu operacji, chorób czy posiadaniu stomii kobiety nadal potrafią czuć się silne i seksowne?

Jasmine Stacey przeżyła w życiu załamanie, dzięki któremu narodziła się w niej chęć niesienia pomocy innym kobietom. Zaprojektowała specjalną kolekcję bielizny dla kobiet ze stomią, bliznami i cellulitem. Specjalne projekty maskują wszystkie mankamenty, a dzięki niej dziewczyny pozbywają się kompleksów. Teraz już wiadomo, że kusząca bielizna nie jest przeznaczona tylko dla modelek Victoria’s Secret.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Moja pewność siebie i swojego ciała sięgnęła dna. Czułam się zupełnie osamotniona – wspomina Jasmine – Czemu ja, zastanawiałam się, mam tylko dwadzieścia lat. Byłam pewna, że będzie to dla mnie oznaczało definitywny koniec randek. Ale wtedy pomyślałam, że mogę skanalizować moją złość w próby zrobienia czegoś dobrego dla innych. Niezależnie od tego, czy kobieta będzie uprawiać seks, czy nie, chcę żeby po prostu czuła się dobrze w swojej skórze, dlatego właśnie zaprojektowałam tę kolekcję – by dodać kobietom siły.

Zobaczcie zdjęcia z kolekcji:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wiadomo, nie wszyscy mogą nosić rozmiar 34 – 38. Więc coraz więcej marek decyduje się na pokazywanie prawdziwego kobiecego piękna bez retuszu w swoich kampaniach. Swimsuits For All stworzyło kolekcję, w której pokazuje, że piękno nie kończy się na rozmiarze 38.

Na takie samo rozwiązanie stawia Pirelli. W tym roku zaprezentowało kalendarz z gwiazdami bez retuszu. Pokazuje w nim, że kobiety nie tylko są piękne, ale także silne.