Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Bizuu dołącza do klientów agencji Lepont

Marka Bizuu po latach powierzyła agencji Lepont kompleksową obsługę komunikacyjną, aby odświeżyć swój wizerunek.
O autorze
1 min czytania 2023-03-27

Lepont przygotuje kompleksową strategię komunikacji PR & influencer marketingową, wesprze dział marketingu oraz działania z zakres ecommerce oraz poprowadzi biuro prasowe i media relacje. Do zadań agencji będą należały również współprace mediowe, brand experience, a także wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.

Bizuu, polska marka premium, która istnieje na rynku 12 lat, powstała ze wzajemnej pasji i miłości do mody dwóch sióstr – Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak. Marka pokazuje uniwersalność swoich kolekcji, których modułowość pozwala na ich łączenie i pozostanie w trendach. Zdecydowaną większość wszystkich modeli zdobią autorskie, kwiatowe kompozycje, które z sezonu na sezon zmieniają swoje oblicze.

– Szykuje się nowy etap w życiu Bizuu. Przed nami wiele ekscytujących projektów, dzięki którym uda się osiągnąć jeszcze większą widoczność na rynku oraz odświeżyć wizerunek marki – mówi Blanka Jordan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy gotowe na zmiany i wyjście z naszej strefy komfortu. Czujemy, że 2023 będzie rokiem Bizuu – dodaje Zuzanna Wachowiak.

Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont podkreśla, że zaproszenie do współpracy przez markę Bizuu do prawdziwa satysfakcja: „Współpraca z Bizuu to dla nas ogromny zaszczyt i przyjemność. Mamy w planach zrobienie dużego zamieszania komunikacyjnego na rynku, przed nami wiele wyzwań i działań kreatywnych”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter stały, długofalowy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się