Lepont przygotuje kompleksową strategię komunikacji PR & influencer marketingową, wesprze dział marketingu oraz działania z zakres ecommerce oraz poprowadzi biuro prasowe i media relacje. Do zadań agencji będą należały również współprace mediowe, brand experience, a także wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.
Bizuu, polska marka premium, która istnieje na rynku 12 lat, powstała ze wzajemnej pasji i miłości do mody dwóch sióstr – Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak. Marka pokazuje uniwersalność swoich kolekcji, których modułowość pozwala na ich łączenie i pozostanie w trendach. Zdecydowaną większość wszystkich modeli zdobią autorskie, kwiatowe kompozycje, które z sezonu na sezon zmieniają swoje oblicze.
Zobacz również
– Szykuje się nowy etap w życiu Bizuu. Przed nami wiele ekscytujących projektów, dzięki którym uda się osiągnąć jeszcze większą widoczność na rynku oraz odświeżyć wizerunek marki – mówi Blanka Jordan.
– Jesteśmy gotowe na zmiany i wyjście z naszej strefy komfortu. Czujemy, że 2023 będzie rokiem Bizuu – dodaje Zuzanna Wachowiak.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont podkreśla, że zaproszenie do współpracy przez markę Bizuu do prawdziwa satysfakcja: „Współpraca z Bizuu to dla nas ogromny zaszczyt i przyjemność. Mamy w planach zrobienie dużego zamieszania komunikacyjnego na rynku, przed nami wiele wyzwań i działań kreatywnych”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter stały, długofalowy.