Bizuu dołącza do klientów agencji Lepont

Marka Bizuu po latach powierzyła agencji Lepont kompleksową obsługę komunikacyjną, aby odświeżyć swój wizerunek.
O autorze
1 min czytania 2023-03-27

Lepont przygotuje kompleksową strategię komunikacji PR & influencer marketingową, wesprze dział marketingu oraz działania z zakres ecommerce oraz poprowadzi biuro prasowe i media relacje. Do zadań agencji będą należały również współprace mediowe, brand experience, a także wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych.

Bizuu, polska marka premium, która istnieje na rynku 12 lat, powstała ze wzajemnej pasji i miłości do mody dwóch sióstr – Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak. Marka pokazuje uniwersalność swoich kolekcji, których modułowość pozwala na ich łączenie i pozostanie w trendach. Zdecydowaną większość wszystkich modeli zdobią autorskie, kwiatowe kompozycje, które z sezonu na sezon zmieniają swoje oblicze.

– Szykuje się nowy etap w życiu Bizuu. Przed nami wiele ekscytujących projektów, dzięki którym uda się osiągnąć jeszcze większą widoczność na rynku oraz odświeżyć wizerunek marki – mówi Blanka Jordan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy gotowe na zmiany i wyjście z naszej strefy komfortu. Czujemy, że 2023 będzie rokiem Bizuu – dodaje Zuzanna Wachowiak.

Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont podkreśla, że zaproszenie do współpracy przez markę Bizuu do prawdziwa satysfakcja: „Współpraca z Bizuu to dla nas ogromny zaszczyt i przyjemność. Mamy w planach zrobienie dużego zamieszania komunikacyjnego na rynku, przed nami wiele wyzwań i działań kreatywnych”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca została nawiązana drogą rekomendacji i ma charakter stały, długofalowy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się