Po nieudanej marketingowo kampanii bezdymnych palenisk Solo Stove z końcówki 2023 roku, Snoop Dogg wraca z nową kampanią, w której postanowił postawić na szczerość i bezpośrednie komunikaty. „Blunt Marketing” powstała we współpracy z agencją Martin Agency, a na ekranie obok Snoop Dogga pojawia się również jego pomocnik, Warren G.
– Dzięki Snoop Doggowi, który wnosi do tej kampanii swój niepowtarzalny styl i charyzmę, nie tylko przesuwamy granice – my je definiujemy. Przywróciliśmy Snoopa w zupełnie nowy sposób, celowo nawiązując do tego, jak marki angażują influencerów w promowanie swoich produktów. To nie jest tylko marketing – to jest bezpośrednie, bezkompromisowe i zabawne. I jesteśmy pewni tego podejścia, ponieważ wiemy, że nasze produkty zawsze spełniają oczekiwania – mówi Luana Bumachar, dyrektor ds. marketingu Solo Brands.
Zobacz również
Poza treściami publikowanymi w mediach społecznościowych, kampania „Blunt Marketing” obejmuje również limitowaną edycję gadżetów, a także szansę na wygranie akcesoriów sygnowanych przez muzyka w organizowanych przy tej okazji konkursach.
Więcej na temat nieudanej kampanii Snoop Dogga przeczytasz TUTAJ, a spot promujący Solo Stove obejrzysz poniżej.
Zdjęcie główne: YouTube
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
PS Snoop Dogg nie rzuca palenia. To tylko nowa współpraca
Kilka dni temu, w mediach społecznościowych pojawiła się informacja o tym, że znany raper Snoop Dogg rzuca palenie. Wiadomość zszokowała wielu odbiorców, jednak działanie okazało się być jedynie częścią kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing