TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bobby Burger wybrał agencję do obsługi PR

Warszawska agencja Good One PR zajmie się działaniami wizerunkowymi dla marki Bobby Burger, pierwszej polskiej sieci burgerowni. W ramach współpracy do zadań agencji należy opracowanie i realizacja planu komunikacji, relacje z mediami oraz doradztwo w obszarze marketingu.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Bobby Burger to pierwsza polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 13 polskich miast, w których funkcjonują 34 lokale marki. Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: REAL FOOD, REAL PEOPLE – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi. Jedną z autorskich inicjatyw marki jest Bobby Team, wspierający pasję, energię i dynamizm młodych ludzi.

Agencja Good One PR wygrała konkurs ofert na obsługę PR marki Bobby Burger i zajmie się kompleksowym zarządzaniem komunikacją wizerunkową marki na terenie całej Polski. Kontrakt obejmuje również działania komunikacyjne związane z rozwojem sieci burgerowni. Za działania z ramienia agencji odpowiada zespół Eweliny Puławskiej, Senior Account Manager w Good One PR. Umowę podpisano na czas nieokreślony.