Przedmiotem umowy jest szeroko pojęty branding: firma będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru. Czteryczwarte zajmie się między innymi tworzeniem elementów systemu identyfikacji, przygotowaniem ksiąg marki oraz wzorów materiałów dla różnych kanałów i nośników komunikacji.
Agencja posiada bogate, wielopłaszczyznowe doświadczenie w brand consultingu, dlatego zakres działań obejmie także analizy rynku i prace strategiczne dla całej Grupy PZU (marki głównej i wybranych marek należących do Grupy).
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Oprócz przygotowania znaków marek i systemów identyfikacji, zadaniem Czteryczwarte będzie również wizualizacja oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego dla placówek PZU oraz opiniowanie i weryfikacja graficzna projektów przygotowanych przez inne podmioty.
W trakcie przetargu doceniono m.in. kreatywność zespołu i szereg kluczowych kompetencji, w tym umiejętność poruszania się po rozbudowanych systemach identyfikacji. Jako zwycięska agencja, Czteryczwarte może pochwalić się teraz kolejną dużą marką obsługiwaną w ramach stałej współpracy brandingowej.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta