TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brands Alive advertising zmienia oblicze Domino’s Pizza

Nowy Brand Book, strona internetowa, design wnętrz i pudełko na pizzę. Brands Alive zmienia oblicze Domino’s Pizza. Dosłownie.
O autorze
1 min czytania 2012-10-03

Zadanie jakie zostało postawione przed agencją, która kilka miesięcy temu wygrała w przetargu obsługę Domino’s Pizza, to ocieplenie marki, nadanie jej charakteru premium w swojej kategorii i stworzenie takiej identyfikacji wizualnej, która będzie odpowiednim nośnikiem pozycjonowania hasła „Świat się kręci wokół pizzy” oraz reason to believe marki.

– W pracy nad key visualem skoncentrowaliśmy się stworzeniu środowiska graficznego, które pozwoli na połączenie „apetyczności wizualnej” z lekkością hasła „Świat się kręci wokół pizzy” – mówi Anna Seroczyńska, Creative Director & Managing Partner Brands Alive Advertising. Istotne w projekcie było także utrzymanie cech wiodących w aktualnym postrzeganiu Domino’s Pizza w Polsce, czyli sprawności, szybkości i wygody – dodaje Seroczyńska.

Prace Brands Alive Advertising dla Domino’s Pizza objęły: opracowanie nowego Brand Booka marki, stworzenie od podstaw nowej strony, zaprojektowanie elementów wystroju wnętrza lokali (m.in. tapety, menu boardy, plakaty) oraz zaprojektowanie nowego pudełka pizzy. W oparciu o nowy Brand Book agencja opracowała m.in. kampanię reklamową w internecie, przygotowano także kampanię na screenach w metrze. Bazują już na nim także wszelkie materiały BTL i działania w social mediach. Trwa wdrażanie nowego wizerunku Domino’s Pizza we wszystkich obszarach.

– Obsługę Domino’s Pizza Brands Alive wygrało w drodze przetargu, a umowa o współpracę została podpisana na czas nieokreślony. Z wypracowanego efektu nowej szaty graficznej Domino’s Pizza jesteśmy bardzo dumni. Jest to niezaprzeczalnie efekt doskonałej komunikacji pomiędzy Klientem a Agencją – podkreśla Karolina Osuch, Strategic Director i Managing Partner Brands Alive Advertising.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj