Zadanie jakie zostało postawione przed agencją, która kilka miesięcy temu wygrała w przetargu obsługę Domino’s Pizza, to ocieplenie marki, nadanie jej charakteru premium w swojej kategorii i stworzenie takiej identyfikacji wizualnej, która będzie odpowiednim nośnikiem pozycjonowania hasła „Świat się kręci wokół pizzy” oraz reason to believe marki.
– W pracy nad key visualem skoncentrowaliśmy się stworzeniu środowiska graficznego, które pozwoli na połączenie „apetyczności wizualnej” z lekkością hasła „Świat się kręci wokół pizzy” – mówi Anna Seroczyńska, Creative Director & Managing Partner Brands Alive Advertising. Istotne w projekcie było także utrzymanie cech wiodących w aktualnym postrzeganiu Domino’s Pizza w Polsce, czyli sprawności, szybkości i wygody – dodaje Seroczyńska.
Zobacz również
Prace Brands Alive Advertising dla Domino’s Pizza objęły: opracowanie nowego Brand Booka marki, stworzenie od podstaw nowej strony, zaprojektowanie elementów wystroju wnętrza lokali (m.in. tapety, menu boardy, plakaty) oraz zaprojektowanie nowego pudełka pizzy. W oparciu o nowy Brand Book agencja opracowała m.in. kampanię reklamową w internecie, przygotowano także kampanię na screenach w metrze. Bazują już na nim także wszelkie materiały BTL i działania w social mediach. Trwa wdrażanie nowego wizerunku Domino’s Pizza we wszystkich obszarach.
– Obsługę Domino’s Pizza Brands Alive wygrało w drodze przetargu, a umowa o współpracę została podpisana na czas nieokreślony. Z wypracowanego efektu nowej szaty graficznej Domino’s Pizza jesteśmy bardzo dumni. Jest to niezaprzeczalnie efekt doskonałej komunikacji pomiędzy Klientem a Agencją – podkreśla Karolina Osuch, Strategic Director i Managing Partner Brands Alive Advertising.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]