Branża RTV/AGD w Google i na Facebooku

Internet jest obecnie pierwszym miejscem, w którym konsumenci szukają opinii nt. produktów i usług. Wyszukiwarka Google i media społecznościowe to miejsca w których trzeba być i stale dbać o swoją obecność. Dotyczy to każdej branży.
O autorze
1 min czytania 2017-10-25

A jak wygląda to w przypadku branży RTV/AGD? Które marki plasują się w najwyższych wynikach wyszukiwania Google, a które najlepiej radzą sobie na Facebooku? O tym w raporcie NapoleonCat i Senuto.

Celem niniejszego raportu jest przedstawienie popularności marek z branży RTV i AGD na Facebooku oraz ich widoczności w wyszukiwarce Google w pierwszym kwartale 2017 roku. Jest to pierwsze tak duże badanie obecności tej branży w Internecie. Zestawienie obejmuje firmy, które prowadzą komunikację poprzez największy serwis społecznościowy, jakim jest Facebook. Pod lupę zostały wzięte zarówno profile marek, które mają już umocnioną pozycję w social media, jak i te, które dopiero rozpoczynają z nimi przygodę. W badaniu przeanalizowano obecność ponad 50 przedstawicieli branży RTV/AGD w Internecie. Wśród nich znajdują się zarówno sami producenci, jak i sklepy branżowe. W zestawieniu firm można odnaleźć takie marki jak: Panasonic, Beko, Amica, Saturn, Samsung, Inesit, Electrolux i wiele innych. Z kolei gdy mówimy o dystrybutorach to pod lupę wzięto między innymi: Media Markt, Morele.net, Media Expert czy Saturn.

Badanie jest wspólnym przedsięwzięciem dwóch polskich platform – Senuto oraz NapoleonCat. Przedstawia, jak analizowane marki prezentują się w organicznych wynikach wyszukiwania oraz jaki jest przewidywany budżet na kampanie Adwords. Dalsza część raportu zawiera elementy analityki social mediów, pokazując popularność poszczególnych marek na Facebooku oraz stopień, w jakim angażują fanów w działania na swoich fanpage’ach.

Zachęcamy do zapoznania się z wynikami raportu!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport można pobrać bezpłatnie na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing