#SheTakesOver wykorzystuje siłę autentycznego opowiadania historii, promując w ten sposób artystki i niebinarne talenty w dziedzinie filmu, fotografii, animacji, ilustracji, muzyki oraz we wszystkich gałęziach branż kreatywnych. W marcu instagramowy kanał @she.takes.over będzie działał jako hub łączący agencje i twórców, którzy zgłosili się do akcji. Zaangażowane podmioty przez ten czas udostępnią inicjatywie swoje kanały społecznościowe. #SheTakesOver trafi również na ulice, dzięki firmie Clear Channel, która zobowiązała się do przekazania darmowej powierzchni reklamowej na jej rzecz.
W tegorocznej edycji adam&eveDDB po raz kolejny współpracuje z „Campaign”, Free the Work, Equal Lens, Alliance for Women Film Composers oraz Clear Channel, dzięki którym inicjatywa zyska jeszcze większy impakt. Partnerzy wspólnie zadbają o to, by prace zarówno uznanych jak i początkujących fotografek, twórczyń filmów, animatorek, ilustratorek i kompozytorek oraz artystów niebinarnych zostały dostrzeżone i usłyszane przez odbiorców na całym świecie.
Zobacz również
DDB Warszawa włącza się w inicjatywę i zachęca do wspólnej celebracji wszystkie podmioty z branży kreatywnej w Polsce. Wspólnie możemy pomóc docenić znaczący wkład utalentowanych twórców, którym z różnych powodów, na co dzień trudniej jest się przebić. Firmy, które chcą się zaangażować i pokazać swoje wsparcie, mogą zarejestrować się tutaj. Artystki i twórcy niebinarni powinni zgłosić swoje prace tutaj.
Pokaz 2022 #SheTakesOver rozpocznie się 1 marca, w ramach przygotowań do Międzynarodowego Dnia Kobiet (8 marca). Motyw przewodni Dnia Kobiet 2022 brzmi „Przełam uprzedzenia”. Hasło ma zachęcić wszystkich do aktywnego przełamywania stereotypów, zasypywania nierówności i odrzucania dyskryminacji.
W ciągu ostatnich 18 miesięcy udowodniliśmy, że potrafimy dotrzeć do talentów z całego świata i pokazać ich autentyczne historie szerokiemu gronu odbiorców. Nadszedł teraz czas, by osoby odpowiedzialne za zamówienia, szeroko zarzuciły sieci w poszukiwaniu kobiet i twórców niebinarnych, a akcja She Takes Over ma im to ułatwić – mówi Jemima Monies, deputy MD/ zastępczyni dyrektora zarządzającego w adam&eveDDB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing