Bricomarché telewizyjnie z Neon Shake

Agencja Neon Shake stworzyła koncepcję i realizuje nową odsłonę kampanii telewizyjnej dla sieci marketów dom i ogród Bricomarché
O autorze
1 min czytania 2017-05-16

Neon Shake w ramach współpracy odpowiada za przygotowanie konceptu, scenariusza i doradztwo przy produkcji spotów na potrzeby wiosennych i jesiennych odsłon kampanii telewizyjnej Bricomarché. Prowadzi także prace nad stworzeniem kampanii telewizyjnej adresowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Ze strony Neon Shake działania dla klienta prowadzi zespół: Grzegorz Wojciechowski – account manager, Kamil Kuć – senior copywriter oraz odpowiadająca za stronę wizualną Katarzyna Gwoździk. Kampania jest realizowana we współpracy z Film Poland Productions oraz studiem filmowym Ikona.

Bricomarché to marka supermarketów w obszarze dom i ogród prowadzonych przez Grupę Muszkieterowie. W Polsce Grupa Muszkieterów łączy ponad 280 niezależnych przedsiębiorców zarządzających łącznie ponad 360 sklepami Bricomarché i Intermarché, będącymi liderami rynku w kategorii supermarketów. Każdy sklep Bricomarché oferuje swoim klientom od 15 do 25 000 produktów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, InviMed czy Bricomarché.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj