Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

British Airways w kampanii pt. „Windows” ukazuje na billboardach twarze ludzi lecących 35 tys. stóp nad Ziemią

British Airways w kampanii pt. „Windows” ukazuje na billboardach twarze ludzi lecących 35 tys. stóp nad Ziemią
Linie lotnicze British Airways reklamują się na Wyspach Brytyjskich przy pomocy olbrzymich billboardów prezentujących twarze pasażerów widoczne w samolotowych okienkach. Kampania pt. „Windows" ma pokazywać zachwyt podróżą, którą wyruszamy na pokładach BA.
O autorze
1 min czytania 2024-04-02

Jak zareklamować linie lotnicze, unikając przy tym dobrze znanych pejzaży egzotycznych miejsc i tradycyjnych kadrów z wnętrza samolotu? British Airways znalazła odpowiedź na to pytanie i postanowiła wykorzystać w tym celu reklamę outdoorową. W Londynie, Cardiff, Manchesterze i Edynburgu zawisły więc billboardy, na których widnieją twarze pasażerów British Airways uchwycone… w samolotowych oknach.

Tym, co je łączy, jest zachwyt towarzyszący podziwianiu powierzchni Ziemi z wysokości niemal 11 kilometrów. Tak wysoko wnosi się bowiem samolot BA, pozwalający pasażerom z całego świata docierać do ich wymarzonych miejsc.

– Koncepcja opiera się na założeniu, że pasażerowie zwykle robią zdjęcia, siedząc na wyznaczonych miejscach i tylko temu, co znajduje się za oknem samolotu. Zamiast pokazywać to, co uwieczniają, kampania odwraca kamerę, aby zaprezentować emocje klientów patrzących na cel podróży. Takie działanie umożliwia głęboki wgląd w ich wyjątkowe historie i okazję do poznania oryginalnych powodów podróży – tłumaczą pomysłodawcy akcji.

Kolejna odsłona kampanii pt. „British Original”

„Windows”, bo taką nazwę noszą działania outdoorowe prowadzone obecnie w Anglii, Szkocji i Walii, to kolejny rozdział kampanii zatytułowanej „British Original”, w której British Airways zwracają uwagę na to, jak ważne dla kształtowania nas samych są podróże.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sumie, na Wyspach zawisły 324 billboardy, do których zdjęcia wykonał Christopher Anderson. Ten światowej sławy fotograf współpracował m.in. z National Geographic i magazynem Newsweek, jest także pierwszym wysłannikiem fotograficznym New York Magazine. Był również nominowany do nagrody Pulitzera.

Zdjęcia: The Stable

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Cadbury świętuje Wielkanoc minibillboardami promującymi legendarne czekoladowe jajka

Marka Cadbury, specjalizująca się w wyrobach czekoladowych, przygotowała na rynek brytyjski kampanię w rozmiarze mikro. Jej celem jest promocja kultowych czekoladowych jajeczek i w tym właśnie celu powstały mikroskopijnych rozmiarów billboardy, które można podziwiać w Londynie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 „This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce

Marka Nike jako partner znanej koszykarki Caitlin Clark postanowiła uczcić ustanowiony przez zawodniczkę rekord w oryginalnej kampanii OOH.