„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce

„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
Marka Nike jako partner znanej koszykarki Caitlin Clark postanowiła uczcić ustanowiony przez zawodniczkę rekord w oryginalnej kampanii OOH.
O autorze
1 min czytania 2024-03-08

Caitlin Clark z Iowa Hawkeyes 16 lutego br. ustanowiła historyczny wynik w kobiecej lidze akademickiej NCAA. Koszykarka w drugiej minucie meczu z drużyną Michigan Wolverines pobiła rekord rozgrywek w liczbie zdobytych punktów. Clark ma na swoim koncie w sumie 3569 punktów. Poprzedni najlepszy wynik należał do Kelsey Plum, która zdobyła 3527 punktów i zakończyła już grę w NCAA.

Marka Nike, jeden z partnerów Clark, w kreatywny sposób okazała zawodniczce wsparcie jeszcze przed meczem, podczas którego udało jej się zdobyć rekordową liczbę punktów. W tym celu, marka przygotowała niestandardową instalacji OOH.

W Iowa City, rodzinnym mieście Clark, przy ruchliwej ulicy umieszczono dwa billboardy. Jeden z nich zamontowano na kilkupiętrowym budynku. Przedstawiał koszykarkę w momencie oddawania rzutu. Na drugim z kolei znajdowało się hasło „To nigdy nie była odległa perspektywa” oraz kosz do gry w koszykówkę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. X

Za akcję odpowiadała agencja Wieden&Kennedy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

@justwomenssports This Caitlin Clark video with her Nike billboard 🤩 #caitlinclark #basketball #basketballtiktok #iowawbb 🎥: @iowawbb ♬ original sound – Just Women’s Sports
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: X

PS W poszukiwaniu paczki chipsów na stadionie. Kampania „No Lay’s, No Game” z Davidem Beckhamem i Thierrym Henrym

Dzięki kampanii „No Lay’s, No Game” od marki Lay’s, fani mieli okazję obejrzeć obejrzeć mecz pomiędzy AC Milan i PSG na stadionie San Siro w Mediolanie w towarzystwie Davida Beckhama oraz Thierrego Henry’ego. W akcji wykorzystano aktywizację inspirowaną zabawą stadionową nazywaną „kiss cam”.

PS2 Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek

Dove i Nike prezentują kampanię zatytułowaną „Hard-Knock Life”, której celem jest wsparcie poczucia własnej wartości wśród aktywnych fizycznie nastolatek. Działania i hasztag #KeetHerConfident wspiera m.in. Serena Williams.