Trochę to trwało, aby ktoś powiedział odważnie o miesiące. Marka Bodyform wypuściła spot reklamowy, który pokazuje kobiecą rzeczywistość. I nie ma w niej nic nieestetycznego! Brand pokazuje w filmie scenę, w której na podpaskę wylewana jest z fiolki czerwona ciecz wyglądająca jak krew. To coś nowego w reklamie podpasek, ponieważ do tej pory producenci pokazywali w spotach niebieską ciecz.
Reklama ma przełamać tabu związane z menstruacją wśród kobiet.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
To nie pierwszy spot marki, który traktuje o kobiecych sprawach. Jakiś czas temu marka stworzyła program o nazwie „Red.fit”, mającym na celu edukować młode dziewczyny, jak i resztę społeczeństwa w temacie jakim jest menstruacja.
PS
Dom z biżuterią Fine Hearts on Fire i Jade Trau, wraz ze słynną aktorką Amber Rose, stworzyły bardzo unikatową biżuterie przeznaczoną do przechowywania tamponów, które w wielu państwach na świecie podlegają opodatkowaniu! Kampania podkreśla, że dla wielu kobiet miesiączka jest luksusem!
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing