Budowanie bazy danych i jej segmentowanie: bezpłatny webinar optivo

Najbardziej efektywny e-mail marketing to ten realizowany do własnej bazy danych. Wysokiej jakości baza to istotny faktor wpływający na utrzymanie dostarczalności na stałym, wysokim poziomie.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

Wysoce spersonalizowana komunikacja one-to-one jest jednym z najważniejszych elementów efektywnej kampanii e-mail marketingowej. Jakie dane o subskrybencie warto więc zbierać podczas jego zapisu na newsletter?

Własna baza danych, konsekwentnie i wytrwale budowana w oparciu o zgody typu DOI, to najcenniejszy kapitał każdego marketera. Podczas najbliższego webinaru, eksperci optivo pokażą, w jaki sposób budować własną bazę danych, jakie dane o subskrybentach zbierać, na jakie aspekty prawne zwrócić przy tym uwagę oraz jak efektywnie segmentować bazę w profesjonalnym narzędziu do e-mail marketingu optivo® broadmail.

Tegoroczna seria spotkań jest kontynuacją projektu Akademia optivo, w ramach którego będzie można poszerzyć wiedzę w zakresie efektywnego e-mail marketingu. Kolejny bezpłatny webinar odbędzie się 28 kwietnia o godz. 11:00 i będzie dotyczyć budowania bazy danych.

Temat: „Subskrybent za celowniku – budowanie bazy i jej segmentowanie”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapisz się na webinar i dowiedz się, w jaki sposób, zgodnie z prawem, budować własną bazę danych, jakie dane zbierać oraz jak segmentować bazę w narzędziu optivo® broadmail.

Zapisy na webinar są możliwe pod tym adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się