Wysoce spersonalizowana komunikacja one-to-one jest jednym z najważniejszych elementów efektywnej kampanii e-mail marketingowej. Jakie dane o subskrybencie warto więc zbierać podczas jego zapisu na newsletter?
Własna baza danych, konsekwentnie i wytrwale budowana w oparciu o zgody typu DOI, to najcenniejszy kapitał każdego marketera. Podczas najbliższego webinaru, eksperci optivo pokażą, w jaki sposób budować własną bazę danych, jakie dane o subskrybentach zbierać, na jakie aspekty prawne zwrócić przy tym uwagę oraz jak efektywnie segmentować bazę w profesjonalnym narzędziu do e-mail marketingu optivo® broadmail.
Zobacz również
Tegoroczna seria spotkań jest kontynuacją projektu Akademia optivo, w ramach którego będzie można poszerzyć wiedzę w zakresie efektywnego e-mail marketingu. Kolejny bezpłatny webinar odbędzie się 28 kwietnia o godz. 11:00 i będzie dotyczyć budowania bazy danych.
Temat: „Subskrybent za celowniku – budowanie bazy i jej segmentowanie”.
Zapisz się na webinar i dowiedz się, w jaki sposób, zgodnie z prawem, budować własną bazę danych, jakie dane zbierać oraz jak segmentować bazę w narzędziu optivo® broadmail.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zapisy na webinar są możliwe pod tym adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing