AmRest to franczyzobiorca zarządzający ponad 2030 lokalami gastronomicznymi w kilku europejskich krajach. Spółka zarządza nie tylko restauracjami Burger King, ale także lokalami takich sieci jak KFC, Pizza Hut czy Starbucks.
Zobacz również
Burger King ogłosił, że wraz z 1 lutego rozwiązuje umowę zawartą w 2007 roku z AmRest. Sieć zapewnia jednak, że powstałe od 1992 roku 93 restauracje na terenie Polski nie zostaną zlikwidowane. Spółka będzie kontynuowała ich prowadzenie zgodnie z przyjętymi umowami franczyzowymi, natomiast nie będzie inwestowała w ich rozwój oraz w budowę nowych lokali.
Zmiany nie dotyczą jednak wyłącznie polskiego rynku. Nowe lokale Burger King nie powstaną również w Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii.
PS #NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Burger King realizuje postawiony niedawno „bezmięsny plan”. Marka wprowadziła do swojego menu roślinne pozycje, a także otworzyła wegetariańską restaurację Vurger King.
PS
Jedna z najpopularniejszych sieci fast foodów w swojej komunikacji marketingowej często stawia na humor i nawiązuje do działań głównego konkurenta – marki McDonald’s.
Słuchaj podcastu NowyMarketing