Marka Burger King już niejednokrotnie starała się udowodnić, że oferowany przez nią kultowy już burger – Whopper – nie zawiera konserwantów, ani też sztucznych barwników. Wystarczy wspomnieć chociażby niedawną, nieco odpychającą reklamę brandu, w której zaprezentowany został… pleśniejący burger.
Teraz marka ponownie postanowiła podkreślić naturalność Whoppera, poprzez umieszczenie na jego opakowaniach listy składników.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W ten sposób możemy dowiedzieć się, że kultowy burger marki składa się z wołowiny, pomidora, sałaty, majonezu, keczupu, pikli, cebuli i bułki z sezamem. Na opakowaniu umieszczono również informację o tym, że w Whopperze nie znajdziemy żadnych sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów.
Jednocześnie, jak przyznali przedstawiciele Burger Kinga, 85% stałego menu marki w USA jest już wolne od wszelkiego rodzaju barwników, aromatów i konserwantów. Celem zaś jest osiągnięcie 100% do początku 2021 roku.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W połowie lipca br. Burger King ogłosił wprowadzenie do kilku swoich amerykańskich restauracji „ekowhoppera” – czyli specjalną wersję kultowego burgera składającego się z mięsa bydła, które było karmione trawą cytrynową.
PS2
Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Welcome to the impatient”. W jej ramach powstała seria wymownych, acz humorystycznych plakatów, które promują ponowne otwarcie lokali popularnej sieci fast foodowej.
PS3
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.