Niespełna 10 miesięcy temu grupa weszła na polski rynek i w chwili obecnej może pochwalić się obrotami rzędu 5,5 miliona Euro, natomiast do końca roku planuje osiągnąć kwotę 11 milionów Euro (w samej Polsce).
Business Factory to agencja digital powstała 7 lat temu w czeskim Brnie oraz właściciel ROI Hunter, dostawcy unikatowej technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku. ROI Hunter to jedyny certyfikowany oficjalny Facebook Marketing Partner na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie.
Zobacz również
Po niecałych 10 miesiącach od otwarcia warszawskiego biura Business Factory & ROI Hunter w Warszawie obroty zamknęły się na poziomie 5,5 milionów Euro.
„Świadomość polskiego rynku digital i rozumienie Facebooka jako platformy mediowej i perfomancowej istotnie rośnie na naszym rynku i właśnie z tego wynika ponad 100% wzrost rok do roku wydatków na działania stricte perfomance’owe na Facebooku. Pracujemy z wymagającymi, dużymi klientami e-commerce’owymi, retailowymi czy z branży finansowej. Chcemy zamknąć ten rok poziomem obrotów (czyli wydatków na Facebooka) oscylującym wokół 11 milionów Euro. To pozycjonuje nas wśród największych agencji prowadzących działania na Facebooku w kraju” komentuje Agnieszka Chabrzyk, szefowa BF&RH na Polskę.
Najnowszym game changer’em czyli produktem używanym z ogromnym powodzeniem przez BF& RH i jego klientów jest DCO (Dynamic Creative Optimization) – narzędzie do zaawansowanego testu i doboru najlepiej performujących kreacji i narracji do grup docelowych. Kampanie prowadzone przy użyciu tego narzędzia osiągają często podwojony zwrot z inwestycji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
BF & ROI Hunter obsługuje klientów w dowolnym modelu (self service – czyli użycie samej platformy lub fully managed service – integracja danych i obsługa agencyjna) – dopasowując współpracę do potrzeb i wymagań klienta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing