Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Butelki Rainbow od Waterdrop oraz Conchity Wurst

Waterdrop wraz ze swoją ambasadorką Conchitą Wurst wspierają walkę o brak dyskryminacji oraz oferują nową edycję uniwersalnej butelki termicznej Rainbow w kolorze tęczy, a 10 proc. zysku ze sprzedaży każdej butelki na rzecz dwóch organizacji wspierających różnorodność i równość.
O autorze
1 min czytania 2023-06-19

Pride Month to święto radości, które honoruje społeczność LGBTQ+, ich historie, osiągnięcia oraz walkę o równość. Każdego roku, czas między 1 a 30 czerwca przypomina nam o tym jak ważna jest akceptacja, różnorodność oraz miłość. Badanie Eurobarometru wykazało, że prawie połowa Europejczyków uważa, że równość społeczna oraz tolerancja i otwartość na innych ludzi należą do wartości, które najlepiej uosabiają Unię Europejską i jej ideały.

Świat zmierza ku tęczowej tolerancji 

Najnowsze badanie, przeprowadzone z okazji Miesiąca Dumy w 30 krajach, dowodzi, że Polacy stają się coraz bardziej tolerancyjnym narodem. Co trzeci Polak popiera legalizację małżeństw jednopłciowych, a 38 procent akceptuje wychowywanie przez te pary dzieci. Na przestrzeni lat, możemy zaobserwować wyraźny trend wzrostowy. Ostatnia dekada przyniosła w Polsce zwiększenie poparcia dla ślubów tego typu par z 21 procent do 32 procent. Wyniki ankiety mówią, że 5 procent Polaków określa swoją orientację jako inną niż heteroseksualna. Największymi orędownikami zmian w prawie oraz liberalnego podejścia wobec odmienności są kobiety, oraz pokolenie gen Z – 61 procent.

Waterdrop i Conchita Wurst wspierają akceptacje

Z okazji Pride Month Waterdrop oferuje limitowaną edycję uniwersalnej butelki termicznej Rainbow, zaprojektowanej w kolorze tęczy. Wyprodukowano ją z nierdzewnej stali. Jej innowacyjny kształt, zapewnia odpowiedni uchwyt, a ponadto zapewnia ona do 6 godzin – ciepło napojów oraz ich zimno do 24 godzin. To przydatne rozwiązanie na nadchodzące lato, kiedy dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i w ciepłej temperaturze. Co ważne, Waterdrop przekaże 10 procent zysku ze sprzedaży każdej butelki Rainbow na rzecz organizacji LGBTQIA+. 5 procent trafi do OutRight Action, natomiast kolejne 5 do Queer Base. W ofercie dostępny będzie również limitowany zestaw micodrinków Love o smaku granatu, jagód goji oraz aceroli.

Waterdrop, w ramach edycji butelki Rainbow, po raz kolejny nawiązał współpracę z Conchitą Wurst jako ambasadorką. To utalentowana artystka i performerka, która od czasu zwycięstwa w Konkursie Piosenki Eurowizji nadal inspiruje ludzi do dążenia do szczęścia poprzez swoją sztukę i muzykę. Jest osobą zaangażowaną w walkę o brak dyskryminacji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Conchita oraz Waterdrop marzą o świecie, w którym ludzie są równi, ich prawa szanowane. Marka oferuje również mikrodrinki bez dodatku cukru oraz konserwantów. Firma wierzy w idee zrównoważonego rozwoju oraz możliwość wyeliminowania nadmiaru plastiku ze świata. 

PS Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me”

W związku z tegorocznymi obchodami Miesiąca Dumy, Grupa LEGO podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną aktorką i producentką Samirą Wiley.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się