Francuska marka damskiej odzieży zaprezentowała nową kampanię „Po pracy nosi Camaïeu”, w której składa hołd pracującym kobietom. Co ciekawe, w spocie na początku pojawiają się wyłącznie stroje, które bohaterki zakładają do pracy. Marka postanowiła przedstawić kobiety w ich służbowych strojach, wykonujące zawody takie jak strażaczka, kucharka, położna, prawniczka, pszczelarka, mechanik, rybak czy pilotka samolotu.
Kampania, za którą odpowiedzialna jest francuska agencja Buzzman, ma na celu pokazanie autentycznych kobiet w ich codziennym życiu i zwrócenie uwagi na ciekawe profesje, które wykonują. Kampania nie skupia się na pokazaniu produktów marki, jednak podkreśla, że poza pracą, przedstawione kobiety zakładają odzież firmy Camaïeu, która pomaga im „czuć się dobrze i czuć się silnymi”.
Zobacz również
– Od początku naszą obsesją było bycie autentycznym. Ponieważ kobiety, które ubierają się w Camaïeu, kochają modę, ale ich świat nie kręci się wokół niej. A ponieważ nadszedł czas, aby wstrząsnąć wizualnym wyobrażeniem rynku odzieży – powiedział Georges Mohammed-Cherif, prezes i dyrektor kreatywny agencji Buzzman.
Film wyreżyserowany przez Jana Gleie pojawi się w mediach społecznościowych w trzech wersjach – jako 60-, 45- i 30-sekundowe spoty. Oprócz tego kampania obejmuje plakaty z hasłem „W mieście ta kobieta nosi Camaïeu”, które pokazują kobiety wykonujące różne zawody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. camaieu.fr
PS
Dochód ze sprzedaży kolekcji answear LAB „Girl Power” trafi do fundacji UNAWEZA wspierającej kobiety na całym świecie.
PS 2
Firma Henkel Polska oraz Fundacja Miejsce Kobiet uruchamiają program „W drodze do pracy”, dzięki któremu kobiety odzyskują poczucie własnej wartości i po dłuższej przerwie wracają na rynek pracy
PS 3
Kampania „Not Model’s Own” przedstawia na pozór zwykłe zdjęcia wystylizowanych modelek, czerpiąc inspiracje z magazynów modowych. Celem akcji jest jednak uświadomienie odbiorców w kwestii przemocy domowej.
PS 4
Nowa kampania reklamowa znanej sieci odzieżowej wzbudziła wiele kontrowersji w sieci. H&M postawiło na grę słowną w nowej kampanii, informując, że „mężczyzna nie prosi o pomoc”.