zdjęcie: facebook.com/180heartbits
O słynne Lwy walczyły kampanie: „Niezniszczalna Tęcza”, „Ostatni Twój Weekend”, „Facing Emotions” oraz „Święty Florian da Ci znak”. Wczoraj, czyli pierwszego dnia Cannes Lions 2019, wręczone zostały nagrody w kategoriach, w których nominowane były powyższe projekty.
Zobacz również
Srebro w kategorii Design Lions, w podkategorii Brand Environment & Experience Design – Live Events, otrzymała akcja „Niezniszczalna Tęcza”, autorstwa agencji 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry’s.
Natomiast Brązowego Lwa w kategorii Print & Publishing Lions – Commercial Publications zgarnął projekt „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R. Owa akcja ma jeszcze szanse na otrzymanie nagród w kategoriach Titanium i Glass: the Lions for Change, których zwycięzcy zostaną ogłoszeni w piątek 21 czerwca.
O statuetki walczyły również: aplikacja marki Huawei „Facing Emotions” oraz antyczadowa kampania „Święty Florian da Ci znak” zrealizowana przez agencję Grey Worldwide Warsaw. Obie nominowane były w kategorii Health & Wellness, której zwycięzców ogłoszono wczoraj – polskie projekty niestety nie otrzymały żadnej nagrody.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Aktualizacja 20.06
Słuchaj podcastu NowyMarketing
19 czerwca wręczono kolejne nagrody w nowych kategoriach, do których nominowane były polskie projekty.
Brązowego Lwa w kategorii PR Lions (Techniques – Use of Events & Stunts) zdobyła agencja 180heartbeats Jung v. Matt za akcję „Niezniszczalna tęcza” dla marki Ben & Jerry’s. Ta sama kampania otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Media Lions (Channels – Use of Ambient Media: Large Scale).
Projekt „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R, otrzymał Brązowego Lwa w kategorii Media Lions (Channels – Use of print).
Złoto i Srebro w kategorii PR Lions (odpowiednio Digital & Social – Social Community Building & Management; PR:Sectors – Not-for-profit) otrzymała też kampania „The people’s seat”, zrealizowana przez agencję Grey London we współpracy z Grey Group Poland. W ramach akcji użytkownicy Twittera mogli wyrażać swoje obawy związane ze zmianami klimatycznymi na naszej planecie oraz mieli możliwość podzielenia się swoim zdaniem z liderami, rządami i organizacjami na ten temat.