#CANNIVERSARY – 20 rocznica partnerstwa L’Oréal Paris z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym w Cannes

Tegoroczny Festiwal w Cannes to wyjątkowe święto dla L’Oréal Paris. Już od 20 lat marka L’Oréal Paris jest oficjalnym makijażystą gwiazd na festiwalu.
O autorze
3 min czytania 2017-05-18

Z tej okazji powstał globalny koncept #CANNIVERSARY obejmujący szereg innowacyjnych aktywacji zlokalizowanych na bulwarze Croisette. Wraz z marką świętować mogą także polskie konsumentki L’Oréal Paris. Ruszyła zintegrowana kampania pod hasłem: „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes”, a na czerwonym dywanie po raz kolejny pojawi się ambasadorka francuskiego koncernu – Grażyna Torbicka, w tym roku w towarzystwie specjalnej wysłanniczki – Jessici Mercedes.

Świętujemy 20 lat z kinem

Marka L’Oréal Paris zadebiutowała na Festiwalu Filmowym w Cannes w 1997 roku. Od tego momentu pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu.

W związku z tymi historycznymi rocznicami czerpiemy szczególną satysfakcję z naszej misji w służbie piękna i kina. Jednocześnie chcemy podkreślić ponadczasowe znaczenie filozofii marki zawarte w haśle „Ponieważ jesteś tego warta”, bo najważniejsze gwiazdy L’Oréal Paris to nasze konsumentki. Pragniemy je inspirować i dawać im siłę do realizacji marzeń. Pomagamy wydobywać i podkreślać piękno zarówno to zewnętrzne, jak i wewnętrze, będące połączeniem szczęścia, spełnienia i charyzmy – powiedziała Monika Masewicz, Marketing Director Make-up, L’Oréal Polska.

Poza Festiwalem w Cannes marka uczestniczy we wszystkich ważnych wydarzeniach, takich jak Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Wenecji, Ceremonia wręczenia Oscarów, Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Berlinie czy Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto. Od 1998 r. L’Oréal Paris jest także członkiem-założycielem fundacji Cinéfondation, która wybiera corocznie od piętnastu do dwudziestu krótkich i średniej długości filmów, zaprezentowanych przez szkoły filmowe z całego świata. Firma z dumą wspiera również uroczyste przyjęcia z okazji otwarcia i zamknięcia festiwalu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ambasadorki – serce marki

Wszystkie Ambasadorki L’Oréal Paris są symbolem piękna, którego nie da się ująć w sztywne ramy. Różni je pochodzenie, pasje, styl i osobowość, ale łączy jedno – charyzma. Są inspiracją dla kobiet na całym świecie, bo niosą mocne przesłanie: Ponieważ jesteś tego warta!

Na czerwonym dywanie w Cannes można spotkać ambasadorki marki L’Oréal Paris – największe gwiazdy światowego kina: Helen Mirren, Julianne Moore, Susan Sarandon, Diane Keaton, Andie MacDowell, Blake Lively, Evę Longorię i Jane Fondę, a także najlepsze supermodelki: Irinę Shayk, Larę Stone, Karlie Kloss, Doutzen Kroes, Barbarę Palvin, Marię Borges i Liya’ę Kebede.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ubiegłym roku ambasadorką L’Oréal Paris została Grażyna Torbicka, a Festiwal w Cannes stał się wymarzonym miejscem, by ogłosić rozpoczęcie współpracy z polską ikoną piękna. W tym roku ambasadorka pojawi się na czerwonym dywanie już 24 maja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

20 lat w roli Oficjalnego Kreatora Makijażu na Festiwalu w Cannes

Cannes jest miejscem nie tylko dla najbardziej znanych znakomitości ekranu, ale również dla światowych talentów i ekspertów w dziedzinie pielęgnacji urody oraz makijażu. W ciągu ostatnich 20 lat L’Oréal Paris nieustannie zaprasza na Festiwal największe międzynarodowe gwiazdy wizażu, stylistów włosów.

W tym roku także będzie nadawać ton na czerwonym dywanie, a do zespołu profesjonalistów pracujących na wizerunek największych gwiazd dołączy, po raz pierwszy w historii marki L’Oréal Paris – oficjalna MakeUp Artist z Polski, Katarzyna Zaremba.

#CANNIVESARY – wyjątkowa rocznica

20 rocznica obecności marki na Festiwalu Filmowym w Cannes jest okazją do zaprezentowania nowych rozwiązań i nawiązania jeszcze głębszego dialogu ze swoimi konsumentami. Posłużyć temu ma pierwsze w historii otwarte kino na bulwarze Croisette. Darmowe projekcje arcydzieł kina poprzedzą spotkania z gwiazdami srebrnego ekranu. Firma otworzy też swój sztandarowy obiekt w Cannes – Butik 2.0, oferujący produkty do make-up, porady i spotkania z gwiazdami.

Rzesze influencerów z całego świata, w tym Jessica Mercedes – wysłanniczka L’Oréal Paris na tegoroczny Festiwal w Cannes, będą mogły tworzyć unikalny kontent w tzw. fabryce treści, dostosowanej w 100% do potrzeb internetowych twórców.

Najważniejszym wydarzeniem towarzyskim Festiwalu będą obchody #canniversary. W czwartek, 24 maja, L’Oréal Paris będzie świętować swój jubileusz, gromadząc ambasadorów marki na wspólnym przyjęciu. Irina Shayk, Barbara Palvin, Kristina Bazan, Maria Borges i Eva Longoria, a także Grażyna Torbicka spotkają się na wyjątkowym wieczorze L’Oréal.

Innym wydarzeniem, które budzi nie mniejsze zainteresowanie będzie Gala fundacji amfAR. L’Oréal Paris angażuje się w działalność tej organizacji, której celem jest zbieranie środków na badania nad AIDS. Prestiżowa Gala amfAR odbędzie się 25 maja w hotelu Du Cap. Firma L’Oréal Paris będzie relacjonowała kulisy tego ekskluzywnego wydarzenia na kanałach społecznościowych.

„Wszystkiego, co najlepsze w Cannes”

Zintegrowana i multimedialna kampania „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” jest największą tegoroczną aktywacją marki L’Oréal Paris w Polsce. W ramach działań marka przygotowała szereg aktywacji konsumenckich. Wśród nich konkurs „Wygraj gwiazdorskie nagrody”, gdzie wystarczy zakupić dowolny produkt L’Oréal Paris, zachować paragon i wysłać wyjątkowe życzenia marce z okazji jubileuszu za pośrednictwem strony internetowej. Dodatkowo, w wybranych punktach sprzedaży pojawią się strefy Cannes, gdzie będzie można skorzystać z konsultacji ekspertów marki i otrzymać rabat na wybrane produkty.

Konsumentki mogą również zadecydować w jakim makijażu na czerwonym dywanie pojawi się Jessica Mercedes, tegoroczna wysłanniczka marki. Wszystkie propozycje wizażu zostały przygotowane przez oficjalną MakeUp Artist – Katarzynę Zarembę. 17 maja ruszyło wielkie głosowanie na stronie.

Kampania „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” ma także swoją odsłonę w mediach za sprawą nawiązanych partnerstw mediowych – zarówno w prasie, telewizji, radiu, oraz działań reklamowych w internecie. Ich uzupełnieniem są działania PR skupione na media relacjach oraz działaniach z influencerami, a także aktywacje social media.

Za strategię kampanii oraz kreacje odpowiada agencja McCann, za zakup mediów Zenith (off-line) i Value Media (on-line), działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania social mediowe – agencja 121PR.