– Kampanie, które realizujemy, już dawno przestały być wyłącznie lokalne. Niejednokrotnie realizowaliśmy projekty o międzynarodowym zasięgu. Dlatego naturalną decyzją było otwarcie biura na największym rynku w Europie – Niemczech. Pozwoli nam to być bliżej konsumentów, lepiej rozumieć trendy i ich decyzje zakupowe a w konsekwencji projektować lepsze kampanie – mówi Mateusz Walaszczyk, CEO Cape Morris.
Biuro już rozpoczęło swoją działalność. Nad przygotowaniem i wdrażaniem kampanii dla nowych i obecnych partnerów biznesowych, z wykorzystaniem synergii wiedzy i doświadczeń, pracują razem: zespół z Frankfurtu oraz specjaliści z warszawskiego biura.
Zobacz również
Rekrutacja do obu oddziałów Cape Morris jest otwarta. W 2023 roku Agencja ma w planach pozyskanie ekspertów z różnych obszarów i specjalizacji. Obecnie prowadzone rekrutacje, zarówno do oddziału warszawskiego, jak i niemieckiego, dostępne są na stronie internetowej: capemorris.agency/careers
Agencja Cape Morris zajmuje się budowaniem unikalnych strategii marketingowych, projektując i realizując działania z zakresu: social mediów, digitalu, public relations, brandingu, ATL i BTL. Kompleksowo, niestandardowo, inaczej, ale zgodnie z zakładaną wizją, realizując cele biznesowe. Oprócz kompetencji strategiczno-kreatywnych agencja ma na pokładzie specjalistów od technologii i planowania oraz zakupu mediów. Dzięki temu może z sukcesem realizować kampanie dla takich partnerów jak: Bayer, Bracia Sadownicy, British American Tabaco, Groupe SEB (Tefal, KRUPS, WMF), CEDC (Tullamore D.E.W.), UCB Pharma.
Działania Cape Morris niejednokrotnie zyskały uznanie podczas konkursów reklamowych m.in. na festiwalu Effie Awards. Agencja dwukrotnie została także nagrodzona Gazelą Biznesu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Artykuł sponsorowany powstał na zlecenie Cape Morris.
Słuchaj podcastu NowyMarketing