Cape Morris zajmie się obsługą komunikacyjną Tullamore D.E.W.

Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną whiskey Tullamore D.E.W. Dystrybutorem znanej marki alkoholowej jest CEDC, jeden z wiodących producentów i dystrybutorów alkoholu w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2021-03-26

Współpraca między Cape Morris i Tullamore D.E.W rozpoczęła się w marcu 2021 r. Agencja przygotowała dla nowego klienta strategię komunikacji. Ponadto zajmie się obsługą mediów społecznościowych (Facebook) oraz wesprze markę w realizacji okolicznościowych aktywacji.

Decyzja o wyborze Cape Morris jako agencji marketingowej dla Tullamore D.E.W, zapadła po rozstrzygnięciu przetargu, w którym brało udział kilka firm zajmujących się komunikacją.

– O wyborze Cape Morris w głównej mierze zdecydowało doskonałe zrozumienie briefu. Strategia komunikacji zaproponowana przez agencję jest odzwierciedleniem świata marki oraz bardzo dobrym przełożeniem globalnej komunikacji marki na rynek polski. Przedstawione rozwiązania pozwolą nie tylko podkreślić charakter marki, ale także wyróżnić się na tle konkurencji – komentuje Katarzyna Ożyńska, junior brand manager, grupa CEDC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj