Wykazując najlepszą strategię, atrakcyjne koszty i zaangażowanie, Carat w finale przetargu pokonał największe agencje mediowe na rynku.
Szukaliśmy Partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys – mówi Mona Kinal, chief marketing officer Empik.
Zobacz również
Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka jak Empik, zaufała nam i dołącza do grona partnerów biznesowych grupy dentsu Polska – mówi Izabela Sochacka, client service managing director, Media & Performance Line, dentsu Polska. – Nadążanie za szybko zmieniającym się światem już nie wystarcza, zwłaszcza w obszarze mediów. Rozumiemy to doskonale w dentsu. Aby zaspokajać oczekiwania wymagających i profesjonalnych Klientów takich jak Empik, potrzebne jest innowacyjne podejście i umiejętność kompleksowego zarządzania portfelem mediowym.
Przetarg na obsługę mediową Empik S.A. był koordynowany i nadzorowany przez zespół Media Strategy Warsaw.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach