TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Carat (dentsu Polska) przejmuje obsługę mediową Empiku

Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę medialną Empik S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym Spółki, planowanie i zakup wybranych mediów. Umowa ma charakter długofalowy.
O autorze
1 min czytania 2022-02-02

Wykazując najlepszą strategię, atrakcyjne koszty i zaangażowanie, Carat w finale przetargu pokonał największe agencje mediowe na rynku.

Szukaliśmy Partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys – mówi Mona Kinal, chief marketing officer Empik.
Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka jak Empik, zaufała nam i dołącza do grona partnerów biznesowych grupy dentsu Polska – mówi Izabela Sochacka, client service managing director, Media & Performance Line, dentsu Polska. – Nadążanie za szybko zmieniającym się światem już nie wystarcza, zwłaszcza w obszarze mediów. Rozumiemy to doskonale w dentsu. Aby zaspokajać oczekiwania wymagających i profesjonalnych Klientów takich jak Empik, potrzebne jest innowacyjne podejście i umiejętność kompleksowego zarządzania portfelem mediowym.

Przetarg na obsługę mediową Empik S.A. był koordynowany i nadzorowany przez zespół Media Strategy Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj