Carrefour promuje pierwsze działania programu Act For Food w spocie „Zdrowa Półka”

W drugim spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, Carrefour pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach.
O autorze
1 min czytania 2018-09-18

30-sekundowy film reklamowy „Zdrowa Półka” objaśnia, że dzięki Gwarancji Najniższej Ceny na ponad 1500 produktów każdy będzie mógł zdrowo się odżywiać. Oferta Zdrowej Półki to nie tylko modne produkty bezglutenowe czy wegańskie, lecz także takie, dzięki którym można przygotować zwykłe śniadanie, obiad lub kolację – jaja z wolnego biegu, nabiał, makarony, biodesery i soki. Asortyment produktów dostępnych na Zdrowej Półce, za które w Carrefour zapłacimy najmniej, wciąż się poszerza.

Pełna lista działań zaliczanych do programu Act For Food znajduje się na stronie www.carrefour.pl, a kolejne lokalne ACTy zachęcające konsumentów do tego, by jeść lepiej każdego dnia, zostaną zaprezentowane w następnych spotach telewizyjnych.

Emisja filmu reklamowego rozpoczęła się 16 września 2018 roku.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego „Zdrowa Półka” oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są Arena Media i K2 Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing