Już 12 kwietnia klienci 20 wybranych hipermarketów Carrefour, zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku, będą mogli skorzystać z promocji. Wszystko za sprawą trendu, który sieć przeniosła z Francji do Polski. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których Carrefour umieści różne produkty z kategorii non-food, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby potencjalnie zainteresowani klienci nie mogli zobaczyć, co się w nich znajduje.
Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1500 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. To jedna z pierwszych tego typu akcji w Polsce. Sieć planuje cykliczne organizowanie tego typu akcji w swoich sklepach, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe.
Zobacz również
– Carrefour od lat słynie z ciekawych i niestandardowych akcji marketingowych oraz bardzo głębokich promocji. Przeniesienie akcji koszyków niespodzianek z Francji do Polski to kolejny przykład takich działań. Każdy z 20 sklepów biorących udział w naszej akcji indywidualnie dobiera produkty do koszyków i w każdym z nich będą się one różniły. Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Mamy przygotowane koszyki, których wartość wynosi nawet grubo ponad 1500 złotych, ale nie mniej niż 600 złotych, a każdy z nich zaoferujemy klientom za 150 złotych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek – mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
W każdym ze sklepów sieci stanie 10 tajemniczych wózków, na których przyklejona będzie informacja o cenie nominalnej produktów. Pełna lista sklepów wraz z regulaminem akcji dostępna jest na stronie www.carrefour.pl.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing