Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Carrefour uruchamia koszyki niespodzianki. Klienci nie poznają ich zawartości przed zakupem

Carrefour uruchamia koszyki niespodzianki. Klienci nie poznają ich zawartości przed zakupem
Carrefour uruchamia akcję koszyków niespodzianek. Już w najbliższy piątek 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych. Przed zakupem klienci nie będą mogli poznać ich zawartości.
O autorze
1 min czytania 2024-04-10

Już 12 kwietnia klienci 20 wybranych hipermarketów Carrefour, zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku, będą mogli skorzystać z promocji. Wszystko za sprawą trendu, który sieć przeniosła z Francji do Polski. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których Carrefour umieści różne produkty z kategorii non-food, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby potencjalnie zainteresowani klienci nie mogli zobaczyć, co się w nich znajduje. 

Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1500 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. To jedna z pierwszych tego typu akcji w Polsce. Sieć planuje cykliczne organizowanie tego typu akcji w swoich sklepach, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe.

– Carrefour od lat słynie z ciekawych i niestandardowych akcji marketingowych oraz bardzo głębokich promocji. Przeniesienie akcji koszyków niespodzianek z Francji do Polski to kolejny przykład takich działań. Każdy z 20 sklepów biorących udział w naszej akcji indywidualnie dobiera produkty do koszyków i w każdym z nich będą się one różniły. Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Mamy przygotowane koszyki, których wartość wynosi nawet grubo ponad 1500 złotych, ale nie mniej niż 600 złotych, a każdy z nich zaoferujemy klientom za 150 złotych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek – mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. 

W każdym ze sklepów sieci stanie 10 tajemniczych wózków, na których przyklejona będzie informacja o cenie nominalnej produktów. Pełna lista sklepów wraz z regulaminem akcji dostępna jest na stronie www.carrefour.pl. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing