Dla Centrum Handlowego Turawa Park priorytetem jest stworzenie miejsca, w którym każdy kto tylko zechce może poczuć się jak u siebie. Realizacja założonych celów opierać się ma na budowaniu poczucia wspólnoty, celebrowania lokalności i różnorodności, a także popularyzacji pozytywnego myślenia, które akurat dziś jest nam wyjątkowo potrzebne.
Organizatorzy castingu nie stawiali uczestnikom żadnych wymogów odnośnie wieku, doświadczenia, predyspozycji, czy doświadczenia. Liczyła się przede wszystkim naturalność, nietuzinkowość, energia i radość życia. Myślą przewodnią akcji była afirmacja różnorodności i potwierdzenie, że każdy niezależnie od wieku oraz swoich możliwości może czuć się dobrze z tym kim jest i jaki jest. Tak pozytywny przekaz spotkał się z ogromnym zainteresowaniem.
Zobacz również
W castingu uczestniczyło ponad ćwierć tysiąca osób.
– Zainteresowanie akcją przerosło nasze oczekiwania. W dniu castingu w naszym centrum pojawiły się setki chętnych, a wszyscy byli pełni entuzjazmu i dobrych emocji. Finalny wybór 10 osób okazał się dużym wyzwaniem – powiedziała dyrektor CH Turawa Park Agnieszka Pyzanowicz Franke.
Uczestnikom castingu wykonano zdjęcia, na podstawie których jury wybrało dziesięciu zwycięzców: troje dzieci, jedną nastolatkę oraz sześcioro dorosłych, w tym dwóch seniorów. Kolejnym etapem przygotowań do nowej kampanii, była profesjonalna sesja fotograficzna. Autorką zdjęć jest Monika Jelińska a za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja komunikacji marketingowej Open Minded Group.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Efektem wspólnej pracy jest coś więcej niż tylko fotografie, przedstawiamy żywe, pasjonujące, a jednocześnie tak bliskie i zwyczajne historie naszych bohaterów. Bo dla nas każdy, kto odwiedza nasze centrum warty jest zainteresowania i bliższego poznania. Każdy może też być źródłem inspiracji, zarówno dla nas i naszej działalności, jak i dla innych członków społeczności – dodaje dyrektor CH Turawa Park.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uczestnicy wydarzenia zgodnie potwierdzają, że to nie nagrody rzeczowe były główną atrakcją i motywacją do podjęcia wyzwania, lecz chęć przeżycia przygody oraz zaistnienia w lokalnej społeczności w oryginalny sposób.
Wizerunki wybranych osób przez najbliższe miesiące ukazywać się będą w materiałach marketingowych centrum: na billboardach, plakatach i innych nośnikach. Ich bohaterowie reprezentują nowy, energetyczny przekaz centrum ujęty w haśle: Turawa Park Każdy Dzień Dobry! – które jest esencją nowego podejścia CH Turawa Park do swoich Klientów. Centrum ma być nie tylko miejscem bezpiecznych zakupów, ale również źródłem inspiracji i ciekawych wydarzeń dostępnych dla każdego, każdego dnia! Wraz z nowym hasłem wdrożona została nowa linia kreatywna. Powstaje też nowy serwis www.turawa-park.com i blog ze zdjęciami mieszkańców Opolszczyzny.
Dzięki podjętym działaniom Centrum Handlowe Turawa Park konsekwentnie rozwija relacje z lokalną społecznością. Pozostaje w stałym kontakcie z uczestnikami sesji, którzy zostali zaproszeni do udziału w kampanii społecznej ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS.