Rozwiązanie to staje się coraz popularniejsze – w czerwcu 2016 r. wśród Top 10 wyników wyszukiwania Google w USA 30% stron korzystało z szyfrowanego połączenia HTTPS, a dla lutego 2018 r. liczba ta jest szacowana aż na 78%.
Jaki jest zakres korzyści, a jakie są minusy stosowania certyfikatu SSL? W jakich branżach jest najczęściej wykorzystywany i co radzi Google, aby wdrożenie bezpiecznego połączenia HTTPS nie spowodowało obniżenia widoczności witryny w rezultatach wyszukiwarki? Informacje te przedstawia infografika przygotowana przez agencję SEO SEMTEC.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta