TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cezary Glijer dołączył do zespołu K2 Search

Cezary Glijer objął stanowisko Head of Search w K2 Search – spółce działającej w ramach K2 Media. Wzmocnił dział SEO swoją wiedzą i ponad 20 letnim doświadczeniem. Wcześniej związany był z agencją Starcom.
O autorze
1 min czytania 2015-08-31

Glijer w K2 Search odpowiada m.in. za zarządzanie zespołem SEO, tworzenie i nadzór koncepcyjny nad ofertami, doradztwo w obszarze rozwiązań technologicznych, analizę i optymalizację procesów związanych z SEO. Przez swoje bogate doświadczenie, odpowiedzialny jest również za monitoring rynku SEO na świecie oraz stały kontakt z klientami agencji.

Cezary Glijer swoją karierę rozpoczął w 1992 roku. W świecie SEO zaistniał od 1995r. Ostatnio związany był z agencją Starcom, gdzie od 2011 roku odpowiedzialny był za merytorykę SEO, zarówno po stronie zespołu SEO jak i po stronie klienta. Odpowiadał również za pozyskiwanie nowego biznesu SEO. W Starcomie zdobywał doświadczenie we współpracy z osobami reprezentującymi takie firmy jak: Honda, Raiffaisen, BZWBK, Eurobank, Bank Millenium, Samsung, T-Mobile, Link4, Sandoz, Glaxo, Kujawski, Makro, USP, Kompania Piwowarska itd.

Prywatnie fascynat podróży w szczególności po Urugwaju oraz wolontariusz w fundacjach.

„Doświadczenie i kompetencje Cezarego są niepodważalne. W wielu obszarach SEO był on pionierem w Polsce. Z jego nauk korzystało wielu specjalistów SEO, w tym także ja. Co odkryłem u Cezarego to fakt, iż w codziennej pracy doskonale czuje potrzeby i cele klientów. Istota takiego podejścia jest nie do przeceniania w usługach marketingowych. Jego obecność w naszym zespole z pewnością przełoży się na jeszcze lepsze efekty pracy dla naszych klientów.”– komentuje Damian Krawczyk, Web Analytics & SEO Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona Klientów firmy należą: : L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, Intermarche, ActivLab Sport.

Słuchaj podcastu NowyMarketing