Glijer w K2 Search odpowiada m.in. za zarządzanie zespołem SEO, tworzenie i nadzór koncepcyjny nad ofertami, doradztwo w obszarze rozwiązań technologicznych, analizę i optymalizację procesów związanych z SEO. Przez swoje bogate doświadczenie, odpowiedzialny jest również za monitoring rynku SEO na świecie oraz stały kontakt z klientami agencji.
Cezary Glijer swoją karierę rozpoczął w 1992 roku. W świecie SEO zaistniał od 1995r. Ostatnio związany był z agencją Starcom, gdzie od 2011 roku odpowiedzialny był za merytorykę SEO, zarówno po stronie zespołu SEO jak i po stronie klienta. Odpowiadał również za pozyskiwanie nowego biznesu SEO. W Starcomie zdobywał doświadczenie we współpracy z osobami reprezentującymi takie firmy jak: Honda, Raiffaisen, BZWBK, Eurobank, Bank Millenium, Samsung, T-Mobile, Link4, Sandoz, Glaxo, Kujawski, Makro, USP, Kompania Piwowarska itd.
Zobacz również
Prywatnie fascynat podróży w szczególności po Urugwaju oraz wolontariusz w fundacjach.
„Doświadczenie i kompetencje Cezarego są niepodważalne. W wielu obszarach SEO był on pionierem w Polsce. Z jego nauk korzystało wielu specjalistów SEO, w tym także ja. Co odkryłem u Cezarego to fakt, iż w codziennej pracy doskonale czuje potrzeby i cele klientów. Istota takiego podejścia jest nie do przeceniania w usługach marketingowych. Jego obecność w naszym zespole z pewnością przełoży się na jeszcze lepsze efekty pracy dla naszych klientów.”– komentuje Damian Krawczyk, Web Analytics & SEO Director.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona Klientów firmy należą: : L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, Intermarche, ActivLab Sport.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing