To już czwarta edycja tego docenionego przez konsumentów i branżę m.in. w konkursach Kreatury czy Złoty Spinacz, projektu agencji. Można w nim obejrzeć efekt całorocznej, artystycznej pracy wybranych, firmowych grafików i art directorów. Ilustracje, publikowane miesiąc w miesiąc m.in. w agencyjnych kanałach social mediowych i w stałej kolumnie Media&Marketing Polska, pod koniec listopada trafiły na karty drukowanego kalendarza i są już dostępne dla wszystkich.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Inspiracją dla twórców ZłotegoKalendarza na 2023 rok była muzyka. Mieli oni pełną dowolność co do wybranego przez nich stylu, formy czy techniki wizualizacji. Niespodzianką dla wszystkich będzie z pewnością dodatkowy, 13 miesiąc, Undecimber. Jego autorkę wyłoniono w ramach konkursu, który GoldenSubmarine zorganizowała wraz z poznańskim Collegium da Vinci.
ZłotyKalendarz 2023, wydrukowany w formacie zbliżonym do A2, na papierze matowym, zdobionym lakierem wybiórczym, można zamawiać online w sklep.goldensubmarine.com. Zgodnie z głosowaniem całej Złotej Załogi, cały przychód z niego trafi, jak w poprzednim roku, na konto Fundacji Szpitala Pediatrycznego WUM i Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. W 2022 roku agencja uzbierała 10 000 zł.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing