Chatbot wesprze sprzedaż Alwis&Secura

Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW przygotowała dla swojego Klienta Alwis&Secura - działającego w branży ubezpieczeń turystycznych - chatbota, którego celem jest odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania oraz zbieranie leadów osób planujących podróże.
O autorze
0 min czytania 2018-06-08

Chatbot umożliwia dokładne zapoznanie się z ofertą naszego brendowego ubezpieczenia turystycznego Bezpieczne Podróże Alwis. Odpowiada na pytania dotyczące m.in. tego, co należy zrobić, gdy stracimy za granicą dokumenty lub czy polisa obejmuje ochroną kobiety w ciąży – mówi Wacław Migacz, Prezes Alwis&Secura.

Podczas tworzenia bota przygotowano rozbudowany schemat, zawierający wszystkie potencjalne opcje, jakie może przybrać rozmowa. Dzięki temu zainteresowany ubezpieczeniem wyjazdu już na poziomie pierwszego kontaktu uzyskuje szereg przydatnych informacji. Zostaje również poproszony o podanie do siebie kontaktu wraz z kodem, umożliwiającym geotargetowanie. Informacje te trafiają do Alwis&Secura, firma deleguje swojego konsultanta, który kontakuje się z daną osobą, znając jej konkretne zapotrzebowanie na ubezpieczenie turystyczne.

Za stworzenie bota odpowiada agencja hyperCREW.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj