Pozostałe podsumowania roku 2021 przeczytasz tu >
Zobacz również
O roku 2021 dla Browaru Tenczynek opowiada Tomasz Czechowski, wiceprezes zarządu Manufaktura Piwa, Wódki i Wina S. A.
Największy sukces w 2021 roku
Zbudowanie od zera marki BUH. Zarówno marki piwa, jak i wódki.
Najtrudniejsze wyzwanie w 2021 roku
Patrząc na wartość rynku alkoholu w Polsce, jesteśmy wciąż małą firmą, ale szybko rosnącą. Rośnie portfolio produktów, co tydzień mamy kolejną premierę. Coś co jeszcze kilka tygodni temu robiły dwie – trzy osoby, dzisiaj musi obsługiwać zespół. Taka zmiana niesie nowe możliwości, ale też zagrożenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
3 najciekawsze akcje w 2021 roku
1. Wystrzelenie wódki wyBUHowej w kosmos
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Kampania „Nie wstydź się”
Akcja z najbardziej zaskakującymi efektami
Niewątpliwie zaskoczyła nas skala akcji naszej marki Dr Brew„Hejter za Dychę”, będącej odpowiedzią na homofobiczne wpisy pod postem ze zdjęciem całującej się pary homoseksualistów w ramach kampanii „Z buntu najlepsze” na naszym fanpage’u.
Za każdy hejt postanowiliśmy przekazać 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii – na konto KPH wpłaciliśmy aż 30000 zł! Ta akcja odbiła się szerokim echem w mediach, a także w konkursach branżowych – m.in. dostaliśmy Złoty Spinacz 2021 w kategorii Social Media, a także nagrodę specjalną – przyznaną po raz pierwszy w historii – na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum.
Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2021 roku
Social media, oczywiście. Szybkie, efektywne i bardzo wymagające.
Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2022 roku
Rok 2022 to zaplanowany skok ilościowy z wymogiem utrzymania najwyższej jakości. Jeszcze więcej komunikacji równoczesnej, szybko rosnąca sieć sklepów Świeże. Ciągły ruch, ciągłe wyzwania. Będziemy korzystać ze wszystkich dostępnych narzędzi.
Najbardziej obiecujące trendy marketingowe
To my chcemy wyznaczać trendy w marketingu alkoholu w Polsce. Jestem dumny z naszych dotychczasowych osiągnięć w tym obszarze i mam pewność, że w przyszłym roku niejednokrotnie zaskoczymy branżę naszymi pomysłami.
Budżet na działania digitalowe
Wydatki na digital są niezwykle ważną częścią, ale nie będziemy podawać szczegółów. Szybki wzrost firmy oznacza konieczność zwiększenia nakładów na wzmocnienie własnej sieci dystrybucji, rośnie skokowo liczba pracowników. Jednak wciąż najważniejszy jest produkt, który zawsze musi być najlepszej jakości, zawsze o takim samym smaku, który obiecaliśmy klientom.
Ocena obecnej kondycji branży marketingowej w Polsce
Pandemia zmieniła wiele, także w komunikacji marketingowej. Liczy się przede wszystkim digital i media społecznościowe. I branża podąża tym szlakiem.
3 najważniejsze cele i plany na 2022 rok
Osiągnięcie zakładanych planów sprzedażowych, zbudowanie silnej dystrybucji, wejście na Giełdę.
To cele na 2022. Plany są już sprecyzowane, ale o szczegółach nie będziemy informować.