Dołącz do takich marek, jak Levis, Wedel, Ubisoft, czy Decathlon Polska i zacznij promować swój biznes na TikToku.
W czasach pandemii wszystkie dotychczasowe zasady współpracy zostały przewrócone do góry nogami i firmy muszą szukać nowych form dotarcia do swoich klientów. Jest to niepowtarzalna szansa na zbudowanie nowego języka komunikacji online, dzięki któremu zainteresujemy naszym produktem lub usługą szerokie grono odbiorców. Głównym narzędziem służącym tej komunikacji powinny być kanały social media – szczególnie TikTok, który jest najdynamiczniej rozwijającym się serwisem społecznościowym, który doceniły już tak duże marki jak Schwarzkopf czy Zalando. Warto wiedzieć, że popularność platformy cały czas ma tendencję wzrostową i rozszerza się na różne grupy wiekowe (nie tylko pokolenie Z!). TikTokiem interesuje się coraz więcej marek, ale także celebrytów, polityków i artystów Chociażby z tego powodu nie sposób bagatelizować wpływu TikToka na branżę marketingową
Zobacz również
Jeśli chcesz dowiedzieć się, na czym polega fenomen tej aplikacji, zrozumieć jej działanie, a także zacząć sprzedawać dzięki tej platformie o ogromnym potencjale konsumenckim, stworzyliśmy dla ciebie wyjątkowe szkolenie z obsługi TikToka.
„Sprzedaż na TikToku – jak zacząć?” to drugie szkolenie z cyklu NowyMarketing [Live!], do którego zaprosiliśmy najlepszych ekspertów oraz twórców działających w tej aplikacji. Dzięki zaangażowaniu osób zajmujących się tym tematem z różnych perspektyw, jesteśmy w stanie przekazać szeroką wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną.
Nasi prelegenci:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Jakub Biel – praktyk w świecie TikToka. Rozwinął profil firmowy sklepu x-kom od zera do 25 mln odsłon za darmo. O komunikacji na TikToku opowiada na największych konferencjach i spotkaniach (jak np. TEDx) oraz na uczelniach.
- Katarzyna Marczewska – od kilku lat działa jako Paid Social Specialist, pracowała jako TikTok Project Manager w firmie @eobuwie.pl oraz @modivo.pl. Zaczynając od zera, w niecałe 6 miesięcy osiągnęła profil zaufany oraz ponad 20 tys. obserwujących.
TikTokerki Ania Łysik @lania.lysik i Julia Styka @julia_styka, które jak nikt znają tajniki aplikacji i chętnie podzielą się swoim doświadczeniem związanym z pracą przy kampaniach reklamowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co konkretnie zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
- Zdobędziesz podstawową wiedzę o TikToku,
- Nauczysz się analizować statystyki z TikToka,
- Poznasz język pokolenia Z,
- Dowiesz się, jak założyć własne konto na TikToku,
- Zrozumiesz algorytmy rządzące tą platformą,
- Nauczysz się tworzyć pierwsze video i poznasz tajniki edycji,
- Poznasz przykłady najlepszych kampanii na TikToku,
- Dotrzesz do nowej grupy odbiorców i klientów,
- Wyprzedzisz swoją konkurencję!
Kiedy odbędzie się nasze szkolenie?
15 grudnia 2020 (9:00 – 17:00)
Gdzie je organizujemy?
Bezpiecznie w zaciszu Twojego domu, czyli online. (komunikator Zoom).
Dla kogo jest to szkolenie?
Do wzięcia udziału zachęcamy:
- Firmy i korporacje, które planują promować swoje produkty i usługi na nowych kanałach social media,
- Marketerów , którzy chcą wiedzieć, jak konkretnie zacząć sprzedaż na TikToku,
- Agencje, które szukają inspiracji i nowych pomysłów na komunikację dla swoich klientów,
- Naszych czytelników i fanów trendów marketingowych, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę.
Uwaga, na listę uczestników wpisujemy pierwsze 20 osób!
Co trzeba zrobić zrobić, żeby się zapisać?
Zapisy na szkolenie prosimy kierować na maila: [email protected]. Koszt całodniowego szkolenia wynosi 1 550 zł netto – to cena przy zakupie udziału dla jednej osoby.
W przypadku zapisu kilku osób (minimum 2) koszt uczestnictwa wynosi 1250 zł netto/osoba. W cenie szkolenia są również ćwiczenia i notatki od prelegentów, a także specjalny certyfikat wydany przez portal NowyMarketing.
Więcej informacji, a także szczegółowy program szkolenia, poznacie na stronie Sprzedaż na TikToku – jak zacząć?
Do zobaczenia online już 15 grudnia!